Gå til innhold

Ble lagt inn på akutten og fikk beskjed om at jeg aborterte!

Anbefalte innlegg

Ble sendt til sykehuset på tirsdag.

Hadde voldsomme magesmerter og kastet opp.

De begynte å prate om begynnede abort,men jeg blødde ingenting ennå.

De ville sende meg til Fredrikstad.

Livmoren min var også veldig forstørret derfor trodde de det også.

Tok en haug med blodprøver og alt som var.

Hadde utrolig vondt.Legen ville ikke gi seg med abort,pratet om det hele tiden.

Sykehuset i FrStad ville ikke ta meg imot siden jeg ikke blødde.Og jeg fikk pos graviditets test på sykehuset.

Så ble jeg lagt til observasjon natten over og fikk beskjed om at jeg måtte ta gastroskopi dagen etterpå. Dette fikk jeg også beskjed om på morgenen.

Lå bare og ventet og gruet meg som bare det.

Men så kom legen og sa at alle de andre var imot han det pga svangerskapet.

Så der jeg lå jeg da med kanskje kronisk magesår eller noe....jæ....vondt og kaster opp.

Men får ikke sjekket noe før den lille er ute.

Håper jeg bare ikke får det en gang til før jeg føder,for da får de i hvert fall ikke sjekket noe.

Dette var sinnsykt vondt dere,vondere enn de verste riene ved fødselen.

Snuppa er hos mormor,klarer jo ikke å ta meg av henne nå.Ikke klarer jeg å løfte henne ennå heller. Gjør vondt bare å ligge rett ut.

Håper det går over snart.

Men det var en utrolig tøff dag/dgr!

Uff,for en beskjed:O(

Jaja,nå smiler solen og jeg prøver å smile tilbake!:o) hihi

Kose dere masse jenter!

klemmer fra oss

Fortsetter under...

Annonse

Du, ville de ikke ta gastroskopisk undersøkelse fordi du er gravid? jeg vet om noen som har tatt det som gravide, jeg. Synes du skal snakke med fastlegen din om dette, og få en henvisning til spesialist/grundig undersøkelse på sykehus. du skal jo ikke gå sånn med store smerter og ikke vite hva de kommer av! Lykke til med alt, håper dette ornder seg for deg, altså.

Hei du:O)

Og takk til dere andre også:o)

Ja,nettopp de ville ikke ta det pga svangerskapet,var bare en lege som ville og de andre var uenig med han. Så jeg ble sendt hjem med medisiner og ikke så mange svar på ting og tang.

Har akkurat vært hos legen nå,han ble ganske sinna ja.Er dårligere i dag igjen så jeg ringte legen og fikk komme med en gang. Han skjønte heller ikke hvorfor de ikke hadde utført gastroskopi på meg. Og skjønte heller ikke hvordan de kunne sende meg hjem med medisiner uten å vite hva som feiler meg.

Så prøvde han å ringe å få ul time til meg,men neida de ville ikke ta meg imot....han ble ganske sinna ja:O)

Men han skal prøve her i byen igjen til mandag,(hun var ikke på jobb i dag) og der blir man tatt imot med engang...:o)

Så får jg bare prøve å slappe av så godt jeg kan i helgen!

Kose deg/dere masse videre!

klem fra meg¤

Gallesten? Ved anfall gjør det fryktelig vondt, særlig mot høyre side under ribbeina og bak mot ryggen. Jeg har alltid hatt vondt i dagene etter anfall. Jeg har født en gang og syntes at gallesteinsanfallene var verre enn rier. Gallesten kan de se med ultralyd, så skulle ikke tro at det var noe problem å undersøke for det selv om du er gravid. For å unngå anfall er det viktig å være forsiktig med fett i maten og store måltider.

Herregud, du skremmer meg... Så du mister ikke altså? Og hvis det er magesår så går det an å bli kvitt..

Uff, er fælt å få dårlige nyheter. Jeg tenker masse på deg.. Håper du blir bedre snart da, og at alt står bra til med den lille i magen din...

Mase god bedring og mange klemmer fra en bekymret medbimmer

Klem:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...