Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har termin 1. mai, men har vært sykemeldt el delvis sykemeldt nesten hele svangerskapet. Er rimelig klar for å komme meg ut på tur blant annet. Man får nok av å sitte inne i leiligheten med denne magen også... Prøver å gå tur hver dag, da. Går ikke fort, men kan være ute i opptil en time. Før jeg ble gravid var jeg i kjempeform og jobber i bhg + er sykkelinstruktør på SATS, så denne nye livsstilen med mye (og da mener jeg MYE) stillesitting i sofaen faller liksom ikke i god jord for kroppen min. Kjenner jeg gleder meg til å bruke kroppen min igjen..

Uansett; det er jo ikke lenge igjen, men allikevel venter jeg hver dag på å kjenne tegn til at noe skal skje. Noen andre i samme situasjon eller er dere totalt avslappet mtp fødselen?

Fortsetter under...

sorry...måtte bare le av den kommentaren...og klarer ikke stoppe....

Selvfølgelig har du rett å være utålmodig...tror de fleste kjenner litt av denne utålmodigheten.) mnd er jo lenge, og ikke rart man blir utålmodig av å sitte hjemme i sofan og lengte etter hvem den lille i magen er:o) jeg låver deg, snart er du i mål:)

Jeg eier ikke tålmodighet og har ventet i spenning siden jeg fikk positivt utslag på graviditets testen:-) Nå er det 3 dager igjen til termin og jeg er sprekkferdig :-) Men den lille kan godt vente en dag eller to til for nå har jenta vår blitt syk med oppkast og diare... hadde vært fint å blitt ferdig med det først!!

Skjønner deg godt jeg...har tre uker igjen til termin og er drittlei....gleder meg også til å kunne bruke kroppen min igjen!!

Tenk så deilig det blir å kunne gå på trilletur og kjenne at man bruker kroppen sin...og så gæy det skal bli å se føttene sine igjen og barbere leggene til sommeren:)

Nei du er ikke alene -og vi blir vel flere.

Lykke til med fødselen;)...snart er vi i mål!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...