Gå til innhold

Etter denne pp tar jeg en pause herfra om det ikke klaffer.

Anbefalte innlegg

Jeg tenker alt for mye på babylaginga, klarer ikke tenke på noe annet

og jeg må prøve å slappe av litt rundt dette for at jeg skal bli gravid igjen.

Jeg følger dere ut denne pp og tar en pause i sommer og kommer mest sannsynlig ikke tilbake før det har klaffet.

Blir trist å ikke være her hver dag men kommer sterkere tilbake:-)

Håper dere har forståelse for det:-)

Blir hardt å være borte fra dere, har blitt helt hekta på å være her, litt farlig for min del merker jeg.

Men jeg blir her i hvertfall til og med IKM 13 mai. Får håpe det klaffer så jeg slipper å forlate dere helt:-( snufs snufs

Kos kos

Fortsetter under...

Hei sgt sweetie

Jeg kjenner ikke følelsen av å ha prøvd lenge, men jeg kjenner så absolutt følelsen av å kun ha baby i tankene. Og enda er det bare pp1 for meg... Jeg skjønner deg veldig godt. Jeg skal krysse fingra for at det klaffer for deg denne gangen. Selv har jeg en gutt på 14mnd som får tankene min bort fra babylaginga a.o.t., men det ligger jo der.

Lykke lykke til denne pp:)

Klem

Trenger alle lykkeønskninger jeg kan få.

Du er kjempe heldig som har en fra før:-)

Kos dere masse med den dere har mens dere prøver.

Lykke til til deg også:-)

Heihei.

Jeg håper du slipper å forlate oss uten en baby på vei. Jeg skjønner at frustrasjonen er stor når det ikke klaffer i pp etter pp...

Husk likevel på at en plass "der ute" er sædcellen for deg, den som skal lage akkurat din perfekte baby! Gode resultater tar ofte litt tid...

Har forståelse for at du prøver med litt "avrusing" fra sidene her, de er vanedannende.

Lykke til, jeg skal krysse fingrer og tær for deg.

Masse trøsteklemmer sendes din vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...