Gå til innhold

Formiddagsgstreff neste uke en gang i Oslo? Babykino?

strikkballen

Anbefalte innlegg

Hei,

da har jeg endelig fått tid til å logge meg på og skrive innlegg her! Lille Christian, som snart blir 2 måneder, tar seg en liten formiddagslur, og jeg har tilogmed fått betalt regninger på nettbank, ryddet og lest avisen. Etter at Christian ble født har slike ting kommet helt i bakgrunnen, og purringer har hopet seg opp...

Christian vokser og trives, og smiler stadig mer. Artig når man får litt mer kontakt med dem! Desverre er han litt førkjølet i dag, og sov lite i natt, stakkars. Heldigvis har han ikke noe særlig feber (37,5 er vel ikke feber?)

Ang treff - jeg kommer antagelig i ettermiddag. Har nevnt treffene våre for en venninne, som gjerne ville bli med, selv om gutten hennes nå er ett år gammel. Mulig hun også blir med. Ser at noen kunne tenke seg å treffes i Oslo neste uke en gang - jeg blir gjerne med både mandag og onsdag, hvis det passer sånn. Tar en tur innom le Cafe Francais i 1130-tiden mandag og ser om det er noen der. Jeg er innom der titt og ofte uansett, bor rett ved, og det passer så fint med en god kaffe etter trilletur på Aker brygge.

Har dere forresten hørt om babykino på Saga? Hver mandag kl 1300 viser de "voksenfilmer" med redusert lyd, og man kan ta med babyene inn. Fungerer ypperlig! Mandag 24 viser de "Ice Age 2", tror ikke jeg gidder, så 1-eneren. Men mandag 8 mai tenkte jeg meg dit, hyggelig om noen av dere med baby vil komme!

Ellers ser jeg at vi med baby er oppfordret til å delta på "din baby" - sidene under "modne foreldre". Får prøve å få til det også.

Snakkes snart!

Fortsetter under...

Hei Strikkballen! ;)

Jeg kommer gjerne på kaffeen med det vanskelige navnet på mandag, hvis du er der? ( 24-04, kl.11.30 )

Og jeg har også lyst på babykino etterhvert. Høres ut som et flott tilbud for oss som er glad i film og ikke kan komme oss dit på grunn av guttas interesse for puppene våre om kveldene ( :) og dagen og morgenen...og..)

Vet du; i dag bestilte vi tur til Hellas 30 april-7 mai. Var så billig. Måtte bare. Da blir det ikke treff på meg 2.mai likevel, selv om jeg foreslo det.

Men nå mandag altså. Jeg og Stefan gleder oss. Stefan begynte i går med å smile og smile. Ikke bare sånn litt innimellom. I dag virker det som om han øver seg på denne "grimasen".

Klem

Så hyggelig! Avtalte med noen av de andre at vi treffes kl 12 på kafeen, så da blir vi flere.

Er det ikke fantastisk når det begynner å smile? Hadde glemt det helt. Jeg kan stå å stirre på Christian en time i slengen og bare smile tilbake og snakke babyspråk for å få et smil til. Blir overlykkelig når jeg får det. Så fint navn dere har funnet, forresten!

Høres deilig ut med tur til Hellas! Kanskje det faktisk er mulig å reise litt med dem selv om de er så små... Hm. Mange muligheter egentlig, nå som vi har "fri".

Ha en god helg så lenge, sees mandag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...