Gå til innhold

Nå er det overstått! :o)

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen,

Ser at noen av dere har spurt etter meg og det er jo alltid hyggelig. Svarer dere her jeg:

Nå er jeg tilbake fra en lang og god påskeferie. Ikke noe alkohol, men mye påskeegg og påskekos!

Fikk eggløsning midt i påsken og reiste avgårde. Hadde dobbelinseminasjon og akupunktur. Var en flott opplevelse! Jordmoren var behagelig og rolig og vi forstod at hun kunne det hun drev med. Hadde noen romantiske "dyre" dager i København. Blir jo alltid mer utgifter enn det man tror.

Nå er jeg ca halveis til testing og jeg kjenner at det "svir", er ømt, stikker litt på den ene siden (eggstokken). Jeg kjente veldig godt at sæden ble plassert inni meg og har kjent det på den ene siden hele tiden. Akkurat som om det er en tung stein der. Kanskje jeg bare er støl i livmoren eller kanskje det er noe "hyggelig" på gang......!

Noen flere som har lik erfaring etter inseminasjon? Har dere kjent det flere dager etterpå?

Er en rar og god følelse å ha gjort dette. Vil jo ikke håpe for mye, men tror selvsagt det beste. Vi får bare vente og se. Jeg fikk tilbud om gratis konsultasjon av denne jordmoren under hele svangerskapet. Hun driver sin egen fødselsklinikk.

Er så glad så glad....

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4809939-n%C3%A5-er-det-overst%C3%A5tt-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...