Gå til innhold

nicco, har du gått deg bort i fjellet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Jeg har i alle fall ikke gått meg bort i fjellet, men jeg føler meg rimelig på bærtur innimellom! Fikk tanta 13.4., ikke så overrasket over det kanskje? Var på påskefieie og etter det har jeg bare vært innom her og lest litt, har mistet litt "piffen" liksom. Vi prøver jo like intenst som før, men spenningen når det nærmer seg ikm er nok blitt borte.

Men nå tror vi at vi har funnet oppskriften; vi skal kjøpe oss en 7-seter, bil altså. Da blir jeg sikkert gravid, for da blir det for trangt i bilen! Denne pp passer det dessuten dårlig, fordi jeg da evn. vil være 10-12 uker når vi er på ferie, noe som gjør disse testene umulig. Så sånn sett ligger det jo veldig an til å lykkes nå da. Min filosofi nå er altså at det skjer når en minst venter det, eller når det passer dårligst.

Jeg har jo fulgt litt med deg på sidelinjen, og føler med deg.

Skal nok være litt mer aktiv her inne igjen fremover mot sommeren, men hvem vet hvor lenge en gidder!

Hei. Vi er nok flere som kjenner den følelsen du beskriver av og til. Jeg trenger av og til tid for meg selv. Men så kommer jeg innom igjen, da. Så pust ut og slapp av!

Et lite råd, kjøp heller en lekker liten sportsbil.. Da er du helt sikker på ikke å få plass.. :-) Men derimot kan du ha det veldig gøy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...