Gå til innhold

Oktober: hvordan er det med magene deres da???


mamma til 2+ en i magen

Anbefalte innlegg

Har dere fått noe mage. er snart 15 uker men merker ikke noe spes. er litt oppblåst avogtil, kan kjenne antydning når jeg ligger på magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får ikke på meg vanlige bukser lenger ,jeg! har sånn midtimellom mage, og synes at det er veldig godt å bruke mammabukse! ellers er jeg nok også mye oppblåst, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh, yes - her synes det tydelig at jeg er gravid... har brukt mammabukser i et par uker allerede. Magen kom nye tidligere enn sist gang! Er mye oppblåst også, særlig om kvelden...Er 16+0 i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 15+6 i dag, og jeg har hatt problemer med buksene mine lenge, føler meg mer småfeit enn gravid, men nå har folk begynt å bemerke at jeg har litt mage, moro:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg veldig tydelig gravid, er 16+3 i dag.

 

Men dette er mitt andre barn, og i første svangerskapet hadde jeg ikke mage før i 5.mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 16 nå og har fått en fleskepølse av en mage :o) Det ser litt teit ut når jeg sitter, men når jeg står er det litt mer gravidmage. Fikk tidlig kjempe mage med nr en, men så var jo jenta 55cm og veide 4710g da hu ble født! Med nr to hadde jeg ikke skikkelig gravidmage før de 2 siste mnd, der så det bare ut som jeg hadde kost meg litt mye med god mat :o) Han var "bare" 53cm og veide 4250g. Håper jeg sliper å få en ferdig konfirmant denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått litt mage, men det er ikke en fin stram kul, mere en slapp mage, ser ut som jeg bare er litt feit...hehe..men men,

 

Kom i prat med en kunde på jobben i dag. hun spurte om jeg hadde barn og da sa jeg at vi venter et til høsten...-åååå, svarer hun, jeg trodde du bare var litt glad i mat jeg. hehe...

 

Jaja, visste ikke om jeg skulle ta det som et kompliment eller ikke..haha...men må jo bare le litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. :)

Jeg har i følge samboeren min fått ganske tydlig gravidmage. Den går liksom ikke å gjemme bort. Buksene mine måtte jeg legge bort for mange uker siden, men nå har jeg fått problemer med jakkene mine også. Litt flaut å bøye seg så spjærer glidelåsen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er i uke 15+4 og har ganske mye mage, men flere jeg kjenner har ikke fått mage før mye senere..... Rart hvor forskjellige vi er :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med den moten som er i dag skal det jo ikke mye til før man må gå til innkjøp av nye bukser :-) Jeg er 16+4 og har begynt å få litt synlig mage, men antagelig ikke nok til at folk tør å spørre om jeg er gravid. Noen har vel gjort den blemmen det er å spørre noen som bare har lagt på seg litt om de er gravide. Den gjør du ikke en gang til :-) Jeg trøster meg med at det er sånn vi skal være til å begynne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja! jakker ja. jeg hadde 3 vinter/vår jakker men i løpet av 3 dager

har alle glidelåsene gått. en hver dag... så nå må jeg holde meg inne eller låne jakker av kjæresten...hadde de bare passet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at det endelig er flere som har fått mage!!! Til nå har det liksom gjengangeren vært at "ingen" har fått noe mage i det hele tatt, og jeg har hatt mage i hvertfall en måned allerede... *snufs* Jeg er 15+1 i dag, så jeg er liksom ikke så veldig langt på vei... Måtte kjøpe nye bukser før påske, og nye topper for de jeg har krypper oppover.... Og ja, jakker er jo et eget kapittel.. Heldigvis ingen som har spjæra ennå, men de strammer godt over magen...

 

men magen flater seg ganske ut når jeg ligger på rydd - så er det bare fett der, eller hva ??? Synes ikke jeg spiser noe mer enn ellers, så jeg skjønner liksom ikke helt hvorfor det i så tilfelle skal ha klart å legge seg opp en så stor fett reserve på magen ...

 

Uansett - lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei... Tror ikke du trenger å bekymre deg for at det er fett.... Tenk på at det er beskyttelse for den lille og mestparten er nok vann! :o) Tror de fleste har det slik, jeg har det ihvertfall slik når jeg ligger på rygg.

Lykke til du også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i uke 15 (14+1), og magen er blitt større. Har brukt store vide bukser i maaaange uker. Har vært kvalm og uvel og da er det ekkelt med noe som strammer. Magen er som en stortromme på kvelden, er svært oppblåst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også utrolig oppblåst om kvelden!! Men har begynt å fått en liten,søt mage nå ja:) Er 15+5...dongeribuksene strammer litt på,så jeg prøver å holde meg til "kosebukser":)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen vokser!! Ingen tvil... Er i uke 15 nå og klarer fortsatt å ha på meg de fleste klærne, men de mest ettersittende gensrene får ligg i fred, ikke særlig pent eller behagelig når enn føler seg småfeit!! Skal bli herlig å gå til innkjøp at flotte lyse og lette vårklær!! God grunn til å bruke noen kroner på klær!! Hurra for voksende mager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil og ha mage :(

Finnes ikke gravid mage, går fortsatt i mine egne bukser .. Dette er mitt 3 barn, så jeg vet ikke om det har noe å si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...