Gå til innhold

Oktober: hvordan er det med magene deres da???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er i uke 16 nå og har fått en fleskepølse av en mage :o) Det ser litt teit ut når jeg sitter, men når jeg står er det litt mer gravidmage. Fikk tidlig kjempe mage med nr en, men så var jo jenta 55cm og veide 4710g da hu ble født! Med nr to hadde jeg ikke skikkelig gravidmage før de 2 siste mnd, der så det bare ut som jeg hadde kost meg litt mye med god mat :o) Han var "bare" 53cm og veide 4250g. Håper jeg sliper å få en ferdig konfirmant denne gangen.

Annonse

Jeg har fått litt mage, men det er ikke en fin stram kul, mere en slapp mage, ser ut som jeg bare er litt feit...hehe..men men,

Kom i prat med en kunde på jobben i dag. hun spurte om jeg hadde barn og da sa jeg at vi venter et til høsten...-åååå, svarer hun, jeg trodde du bare var litt glad i mat jeg. hehe...

Jaja, visste ikke om jeg skulle ta det som et kompliment eller ikke..haha...men må jo bare le litt...

Hehe.. :)

Jeg har i følge samboeren min fått ganske tydlig gravidmage. Den går liksom ikke å gjemme bort. Buksene mine måtte jeg legge bort for mange uker siden, men nå har jeg fått problemer med jakkene mine også. Litt flaut å bøye seg så spjærer glidelåsen.. :)

Med den moten som er i dag skal det jo ikke mye til før man må gå til innkjøp av nye bukser :-) Jeg er 16+4 og har begynt å få litt synlig mage, men antagelig ikke nok til at folk tør å spørre om jeg er gravid. Noen har vel gjort den blemmen det er å spørre noen som bare har lagt på seg litt om de er gravide. Den gjør du ikke en gang til :-) Jeg trøster meg med at det er sånn vi skal være til å begynne med.

Så godt å høre at det endelig er flere som har fått mage!!! Til nå har det liksom gjengangeren vært at "ingen" har fått noe mage i det hele tatt, og jeg har hatt mage i hvertfall en måned allerede... *snufs* Jeg er 15+1 i dag, så jeg er liksom ikke så veldig langt på vei... Måtte kjøpe nye bukser før påske, og nye topper for de jeg har krypper oppover.... Og ja, jakker er jo et eget kapittel.. Heldigvis ingen som har spjæra ennå, men de strammer godt over magen...

men magen flater seg ganske ut når jeg ligger på rydd - så er det bare fett der, eller hva ??? Synes ikke jeg spiser noe mer enn ellers, så jeg skjønner liksom ikke helt hvorfor det i så tilfelle skal ha klart å legge seg opp en så stor fett reserve på magen ...

Uansett - lykke til alle sammen!

Annonse

Er i uke 15 (14+1), og magen er blitt større. Har brukt store vide bukser i maaaange uker. Har vært kvalm og uvel og da er det ekkelt med noe som strammer. Magen er som en stortromme på kvelden, er svært oppblåst.

Magen vokser!! Ingen tvil... Er i uke 15 nå og klarer fortsatt å ha på meg de fleste klærne, men de mest ettersittende gensrene får ligg i fred, ikke særlig pent eller behagelig når enn føler seg småfeit!! Skal bli herlig å gå til innkjøp at flotte lyse og lette vårklær!! God grunn til å bruke noen kroner på klær!! Hurra for voksende mager!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...