Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 20. april 2006 #1 Del Skrevet 20. april 2006 ...så må jeg fortelle en til en kollega av tøffelhelten. han skulle vaske et kjøleskap og tok ut all innmaten unntatt det som stod i døra. resultatet da var jo at når han åpna kjøleskapet igjen så ble vekta nokså skjevt fordelt så kjøleskapet veltet over ham så han ble liggende inni... jeg ler jo så jeg griner hver gang jeg tenker på det - det gikk jo bra da! ser bare for meg han som da ringer noen og sier han er innestengt i kjøleskapet :oDDD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 20. april 2006 #2 Del Skrevet 20. april 2006 Stakkars mann...uflaks får man si!! :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 20. april 2006 #3 Del Skrevet 20. april 2006 *ler* ja ser det for meg. "kom å hjelp meg eg ligger under/inni kjøleskapet. Skikkelig uflaks... slikt som eg hadde kunne gjort det der... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle* Skrevet 20. april 2006 #4 Del Skrevet 20. april 2006 Haaaahaaaahaaaaahaaaahaaaa..... Ler meg fordervet! Flaks at det ikke var meg han ringte til.... Jeg hadde ledd sånn at jeg ikke hadde klart å hjelpe han ut den dagen.... Heheheheheheheheeeeee.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 20. april 2006 #5 Del Skrevet 20. april 2006 *brøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøler* Ser det virkelig for meg ja!!! Hahahahahahahahaha, jeg tåler ikke å høre slikt, hohohohohohoho!!!!!!! ;o))))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå