Gå til innhold

Når forsvant kvalmen hos dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hos meg forsvant den i uke 9, også fikk jeg den tilbake uken etter. Forsvant vel helt for godt i 14 eller 15. Nå er jeg i super form i virkelig koser meg med å vokse. Er 23+1. En kopp te med LITT sukker hjalp meg uendelig om morgenen.

Den mest intense kvalmen forsvant i uke 13. Er i uke 19 nå, og er fortsatt litt uvel og ekkel om morgenen og utover formiddagen, og hvis jeg blir veldig trøtt på kvelden. men den kvalmen som er nå, går fint an å leve med. Grønne dent-pastiller hjelper godt, frisk luft og å ikke blir for sliten også. det kommer nok bedre dager, sakld u se!

hei på deg.... vil først si at jeg føler med deg,,,, er kjempeslitsomt!! følte det akkurat på samme måte som deg... dette kommer aldri til å gi seg!! men fatt mot!! Jeg har vært sinnsykt kvalm og sykemeldt siden uke 6, er nå 13+4 og fortsatt ganske kvalm, MEN syns det begynner å bli bedre...., er så utrolig deilig å kjenne at det slipper litt. Har vært hos legen i dag og fått ny sykemelding i 4 uker, har heldigvis en veldig grei lege!! Håper du har muligheten til å slappe av å hvile deg mye... jeg blir ihvertfall bedre av å ta det helt med ro!!

God bedring til deg og lykke til!!

Klem fra meg

Annonse

Hei, hos meg bedret kvalmen seg i uke 12. Er litt dårlig om morgenen enda men hvis jeg tar meg god tid og spiser frokost med en gang jeg står opp så er dagen berga. Spiser litt ofte for å slippe å bli sulten, blir kvalm når jeg går for lenge uten mat og da klarer jeg ikke å spise skikkelig. Spiser små måltider.

heisann.

er 13 uker på vei i dag..

har ikke spydd så skal ikke klage på det.. men jeg er sinnsykt kvalm og har problemer med å få i meg mat,men legen min trøstet meg med at det forsvinner en gang mellom 3 og 4 mnd..

så der er håp for deg.

Er 13+4 og fortsatt sykemeldt pga kvalme. Har vært sykemeldt i 5-6 uker nå, og blir saaakte men sikkert bedre. På det verste orket jeg ikke annet enn å ligge helt, helt stille hele dagen... Nå orker jeg i det minste å gå en liten tur, dra på korte besøk eller gjøre litt superlett husarbeid (med gode pauser). Vi får satse på at det gir seg snart, det er heldigvis til et godt formål, selv om det kanskje er en mager trøst.

Er min 23 uke og sliter fortsatt med oppkast og kvalme. Har hatt en periode siden uke 15-16 ca hvor det har roet seg en del. Dvs spyr for det meste om morgen, formiddagen og så gir det seg stort sett - i forh til tidligere hvor jeg var dårlig hele døgnet.

Har sluttet å tro at det kommer til å forsvinne. Men en lærer seg å leve med det på ett vis. Bare litt tungt å få gjort det en skal noen dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...