Stolt mamma Skrevet 20. april 2006 #1 Del Skrevet 20. april 2006 til å motta nye helseprodukter gratis i posten.. Kun 35 stk i hver kommune. Produktene hadde en verdi av 400kr iflg telefonselgeren.. Plutselig hadde han tatt opp siste del av samtalen for å få bekreftet navnet og adressen min.. også sier han at jeg må betale frakt på kr 35,- Jeg sa at jeg ikke er interessert i å dekke frakt på noe jeg skal få gratis.. selv om 35kr ikke er noen stor kostnad... Så spurte jeg han om jeg kan bruke disse produktene når jeg ammer.. Nei, det kunne jeg ikke.. men de kunne stå i kjøleskapet så lenge.. Så kunne jeg bare ringe og si ifra at jeg ville utsette de neste utsendelsene... Sa til ham flere ganger at jeg ikke var interessert.. Men han mente at 35kr hadde jeg råd til.. Ja - såklart jeg har det.. men hvorfor skal jeg ha de produktene egentlig? Jeg tar vitaminer og føler meg i bra form... Han ble dritsur.. men, måtte gi seg.. Klarte å presse ut.. ha en fin dag da... Måtte bare skrive et innlegg om dette da jeg blir litt irritert.. Har jo også registrert meg mot tlf-salg.. Skal vedde på at han har klart å lure på endel disse produktene... Får sikkert bra provisjon.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4809644-jeg-var-s%C3%A5-heldig-%C3%A5-blitt-trukket-ut/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 20. april 2006 #2 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg har og sagt ja til en del slike ting...gratis produkter? Ja takk sier jeg. Så kommmer de ettetpå og sier du må betale frakt på så og så mye. Da er jeg ikke interessert sier jeg. De blir alltid sure. Nå har jeg og reservert meg mot tlf.salg. Har ikke fått noen tlf etter det, heldigvis:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4809644-jeg-var-s%C3%A5-heldig-%C3%A5-blitt-trukket-ut/#findComment-4809737 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå