Anonym bruker Skrevet 20. april 2006 #1 Skrevet 20. april 2006 Noen her som har prøvd disse omega3 - syrene på deres adhd barn?
Gjest Skrevet 20. april 2006 #2 Skrevet 20. april 2006 Er tante til en jente med ADHD. Hun har prøvd dette og hatt effekt. Kuttet ut sukker i maten og hadde enda bedre effekt.
LivetErEnLek Skrevet 20. april 2006 #3 Skrevet 20. april 2006 Jeg har en sønn som har hatt enkelte ADHD lignende symtomer, som konsentrasjonsvansker og problemer med impulskontroll. Han er snart 10 år, og diagnosen har blitt utelukket. Vi begynte på disse for ca ett år siden og effektet er enorm. Han er blitt mye roligere, ligger nå der han skal i forhold til skolearbeid og er blitt en racer til å lese. Problemene med impulskontrollen er også mer eller mindre borte. Vet ikke om dette er noe av interesse i og med at han faktisk ikke har ADHD, men vil bare nevne det. Vil anbefalle alle med barn med adferdsvansker av ymse slag å prøve disse. Uansett, er de jo sunne.
Gjest Skrevet 20. april 2006 #4 Skrevet 20. april 2006 Jeg har noen i familien som har begynt å bruke Eye-q og jenten er helt forandret. Nå skal de snart prøve å kutte ut Stratthera.
Gjest Skrevet 27. april 2006 #5 Skrevet 27. april 2006 heisann, fiskeoljeproduktene fra eskimo er renere enn eye-q pga at eye-q er tilsatt nattlysolje i tilegg. bare så synd eskimo kun finnes i flytende form....er det noen som har brukt eskimo her inne eller?
ToPrinsesser<3 Skrevet 8. mai 2006 #8 Skrevet 8. mai 2006 Vi har brukt Eye-Q på guttene vår i 2 år. Han er 11 år, og fikk adhd diagnose for et halvt år siden. Vi har forsøkt å kutte ut Eye-Q i perioder, men merker at han da "faller tilbake" på konsentrasjon og humør. Han får Strattera i tillegg, og kombinasjonen av disse to virker nødvendig på ham. Han gjør lekser, sover bedre om natten (før snakket han i søvne, marerittlignende) og er mer positiv innstilt. Vi har bestilt fra hjemmesiden til produsenten; eqauzen.com i tillegg til kjøp i helsekost. De har nå kommet med en ny type som er tyggetabletter med jordbærsmakfra 3 år og oppver som kan være verdt å prøve ut også. Blir det mye utgifter på dette kan man søke trygdekontoret om dekning av utgifter.
♥abaya og kosegutten:o)♥ Skrevet 12. mai 2006 #9 Skrevet 12. mai 2006 Har akkurat kjøpt det for å se om det kan ha en effekt på gutten min på 10 år med ADHD, han går på Concerta og Ritalin også, men jeg håper på å kunne erstatte Ritalinen med Eye q etterhvert. Er spent på virkningen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå