Gå til innhold

Tralle!!!!

hamster1, nydelig jente 28.10

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på deg hamster1!

Ikke bare du som er spent på hvordan det gikk med TT på UL.:-) Hun sa hun skulle innom jobben hennes etter UL så vi får sikkert ikke høre noe for senere på dagen. Jeg har som vanlig sendt henne masse positiv energi og er sikker på at det gikk bra.

Håper det går bra med deg og nurket ditt også!

Det har nok gått bra :-))) heeelt sikkert..

Formen min er opp og ned.. Er kvalm i perioder, svært trøtt slapp og tiltaksløs. Sover dårlig og er urolig.. Knøttet håper jeg har det bra. Lyttet med Babywatcher på tirsdag og da hørte jeg igjen hjertet som dunket.. En nyyyydelig lyd.. Men jeg må innrømme at jeg fortsatt er engstelig. Håper alt går bra med oss alle denne gang..

Formen din da?

Klem

Skal bare innrømme at formen er veldig dårlig for tida. Kvalm, kvalm, kvalm, HELE døgnet rundt. Hadde aldri forestilt meg at det kunne være så ille. Eller det vil si, det er jo ikke ille siden det er på en måte en bekreftelse på at sv. hormoner er på plass da!

Det må være utrolig spennende å bruke Babywatcheren din! Tenk å høre hjerteslag. Utrolig!

Vet du hamster, jeg er fortsatt veldig optimistisk på våres vegne, jeg.

God helg! ( Vi skal ut å reise. tilbake søndag og så UL grytidlig mandag morgen) Lykke lykke til og ta vare på deg selv!

Klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...