Gå til innhold

November: Noen som bor på Romerike?

Anbefalte innlegg

Hei og god formiddag på denne deilige vårdagen på Romerike:)

Jeg er selv innflytter og har bodd i Rælingen i snart 2 år, og trives med det. Blir 26 i år og sambo blir 30. Vi har ingen barn, men håper nå på at alt vil gå bra med denne graviditeten slik at vi kan bli stolte foreldre en gang i begynnelsen av november. Har foreløpig fått termin 9/11, men det er usikker da jeg ble gravid rett etter SA. Ellers er jeg utdannet sosionom og jobber ved et arbeidssenter for psykisk utviklingshemmede.

Hva med deg? Er du i fra Romerike et sted? Hadde vært hyggelig å ha kontakt med noen fra området da jeg ikke kjenner noen som er gravide her. For så vidt så kjenner jeg ikke så mange i området i det heletatt:)

Fortell litt om deg selv da i tilfellet:)

Snakkes:)

Fortsetter under...

hei, svarte nett på christine26 sitt innlegg om skedsmo.

jeg bor på lindeberg, rett innenfor oslogrensa. LIke gammel som deg og førstegangs gravid. termin rundt 2. november. Samboer.

snart ferdig naturopat og ernæringsterapeut, skriver hovedoppgave i disse tider, skulle levert på mandag, men hyperemesis satte en stopper for det...

Jeg kjenner heller ikke mange gravide...selv om jeg er opprinnelig fra oslo også - trodde jeg var i rett aldersgruppe, men tydligvis ikke blant mine venner :-)

ha en flott dag!

klem

Hei!

Nei, ikke i min gjeng heller er det tid for baby. Men vi har to vennepar som allerede har barn da. Men ingen å gå gravid sammen med.

Hvordan står det til med symptomene dine da? Ser du noe forskjell på magen eller? Ikke jeg.. Magen er den samme og symptomene varierer, men ser ut til å bli svakere nå.

Jeg tenkte kanskje at jeg skulle lage en tråd inne på skravlesiden for oss som bor i samme område jeg. Har laget denne tråden inne på oktober, november og desemberklubben også og 1. og 2. trimester. Kanskje fint å prøve å samle alle på en tråd!!?? Eller hva sier du?

Jeg gjør det jeg. Tråden heter "Romerike". Sjekk innom den da vel og skriv litt om deg selv der også:)

Snakkes:)

Hei!

Jeg hadde termin 1. 11 men mistet dessverre for to og en halv uke siden. Ser du skriver at du ble gravid rett etter en SA, hva vil rett etter si? Vi var heldig forrige gang, vi ble gravid på første forsøk, men nå har jeg en følelse av at det kommer til å ta mye lengre tid... Når hadde du termin på den forrige graviditeten? Kanskje jeg kan være gravid igjen snart jeg også:) Ble du anbefalt å vente en viss tid, eller fikk du andre råd og "instruksjoner"?

Forøvrig flytter jeg til Nannestad til sommeren, bor nå på Vålerenga.

Hei

Jeg flytter til Skedsmokorset til torsdag. Bor nå i Oslo.

Jeg kjenner heller ikke mange gravide.. Og vi er litt før ute enn vennene våre.

Jeg er 26 år, ganske nygift og min mann er også 26.

Vi har ingen barn fra før, og at jeg er gravid nå var ikke helt planlagt, så først nå begynner jeg å bli vant til tanken.. Har vært en del lei meg og sånn, og er kvalm hele tiden.

Min termin er 21. november.

Enig i at det er hyggelig å ha kontakt med noen i samme situasjon fra samme område.. :)

Hei!

Jeg laget en tråd inne på skarvlesiden som heter "Romerike". Der er vi faktisk ganske mange som skal ha barn i år og som bor rundt omkring på Romerike. Ta en tur innom dne og presenter deg da vel:)

Jepp vi holder kontakten vi..!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...