Gå til innhold

Noen andre som vil ha babyen for seg selv??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror egentlig de fleste her sier er at faren skal få ta endel i livet til barnet, men ikke 50%.. noe som er forståelig. Det er viktig at alle mødre tenker på hvor lojale barn er ovenfor sine foreldre, det gjelder også faren.. om dere nekter barna samvær med far, så er jeg nok redd for at det er dere som får dere en på trynet igjen senere. Uansett så vil pappa alltid være pappa for dette barnet. Tenk selv hvor glad dere er i deres fedre(ikke det at jeg vet om alle sin situasjon, så håper ikke jeg sa noe veldig galt der(?))

Fortsetter under...

hvor mange ganger har vi hatt denne diskusjonen her inne egentlig?? (slik det har utartet seg ang farsrollen) jøsses altså... det er da mor som har hovedansvaret når hun er alenemamma, dette er noe far bare må finne seg i. Skjønner godt at mange ikke vil ha relasjoner/forhold til pappan, vil selv ikke det. Men selv om vi sier, skriver og mener dette betyr ikke det at man vil nekte pappan å ta del i barnets liv! Skjønn det da dere som skriver inn anonymt her! Og dette med delt omsorg osv er noe far ikke har krav på og heller som regel ikke får dersom han går gjennom domstolene pga det blir ikke ansett som det beste for barnet at det blir kastet frem og tilbake mellom to hjem, noe som kan føre til ustabilitet, usikkerhet og det å ikke ha noe hjem, men at man erp å besøk hos begge. Så lenge man ammer og barnet er lite er alt på mor sine premisser...! Dette er da far til mitt barn også klar over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...