Gå til innhold

September: Tyr 73! Hvordan gikk det med å legge den lille på eget rom i påsken?

Luguber

Anbefalte innlegg

Fikk aldri rompa mi i gir til samme forsøk fordi vi var bortreist, samtidig som mini hadde overraskende tannbrudd. Så fra å prøve å legge ham på eget rom samsover vi fra 03-tiden isteden...:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi la henne på eget rom rett før hun var 6 mnd, men hun sov ikke rundt for det, så vi hadde nattavvenning i påsken..Og det gikk bedre enn fryktet.. Første natt ga jeg henne pupp kl 2130 så når hun våknet 01 så fikk hun ikke pupp, jeg tok opp og trøstet og la henne igjen osv.. så sovnet hun etter 40 min. Våknet kl 4, samme prosedyre da.Sovnet etter 50 min. Så våknet hun 0730(pleier jo å våkne 6) så det var greit. 2 natt sov hun rundt, 3 natt en oppvåkning og litt trøst i 5 min sovnet med en gang, 4 natt sov rundt, 5 natt våken i ca 50 min.

Jeg har gitt henne vann, når hun har villet hatt..

Så nå sovner hun rundt 20 og sover til rundt 6/7.. Får ikke mat viss hun våkner, men roer seg rimelig fort... Hun vil ikke ha tutt om natten, så jeg slipper iallefall å stå opp for å gi henne den :-)

Tror nok ikke det er så lett å endre slike ting når en er bortreist, best å være hjemme da vil jeg tro.. Du får ha lykke til, og det kan gå mye bedre enn du forventer..

Vår sov mye lengre perioder om gangen når hun fikk eget rom, for hun våknet ikke av oss da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg prøve meg på omtrent samme oppskrift. Synes det er veldig på tide at jeg får en hel natts sammenhengende søvn nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...