Gå til innhold

November: redd og urolig!


baby_på_vei:-)

Anbefalte innlegg

Jeg har små blødd no siden mandag,men i dag er de liksom mer enn de som har komt.. Det er friskt og rødt blod.. er så redd for at noe kan vere galt.. var hos legen på mandag og han sa de var en vanlig normal blødning,men hvor lenge er de en sann blødning kan holde på da? Han sier og at de ikke er vits i at jeg kommer tilbake til han når vi vet ka som e gale.. men ka om de er noe gale me babyn min da? kan jeg dra direkte inn på sykehuset eller må jeg ha henvendelse fra legen min? hjelp er så bekymra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Jeg tror nok at jeg i det minste ville tatt en telefon til legen min på nytt. Nå har du jo tross alt blödd i fire dager og som du sier så har det ökt på i dag så situasjonen har jo forandret seg siden mandag. Tror sikkert at hvis det er friskt og rödt og du ikke har vondt i magen så er det ikke noe galt men slimhinneblödninger du har som legen sikkert mente da han sa at det var en normal blödning. Men det er ikke noe kos å gå rundt å väre redd, noe leger skal forstå.

Når det gjelder sykehus er det vel ingen som kan nekte deg å komme inn om du först står der i döra, men henvisning fra lege er å foretrekke og veien man skal gå.

Ring legen din du, särlig siden det har endret seg siden mandag!

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok også pratet med legen igjen,eller legevakten.Tror nok at du må gå om lege,hvis du skal inn på sykehus.Håper alt er bra.Har hørt om folk som har blødninger,som minner om mens i de tre første måndene,så lykke til videre.Kjekt om du skriver hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffameg...Det viktigste er att du kan få ett svar på hva det er, slik att du får slappet av med det....Det er jo nok slike tanker om det ikke skal komme noe i tillegg! Håper alt går bra med deg og lille frøet ditt!! Husk, vi skal jo på trilletur!;) Håper å høre fra deg,når det er noe nytt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bytt lege! Jeg synes du skulle faat henvisning til ultralyd snarest!! Det er jo heldigvis menge som har blodninger uten at det er noe galt med barnet.

Haaper det gaar bra! Hold oss oppdatert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kan man blø uten at det er noe galt, og mange har mens-lignende blødninger i flere måneder av svangerskapet, eller hyppige småblødninger.

 

Likevel ville jeg nok ha tatt kontakt med lege igjen, hadde jeg vært deg, for å få henvisning til ul. el. Blødning i 1. trimester er jo faktisk en av grunnene til å bli henvist til obstetrisk poliklinikk/sykehuset (kanskje du allerede er i 2.trimester, men likvel..). Du fortjener å bli tatt på alvor, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

 

Jeg kan jo fortelle at jeg har oppfølging av gynekologen min, og han har fortalt til meg at jeg skal kontakte han med en gang dersom jeg får en blødning (samme rutine hadde vært dersom jeg hadde hatt oppfølging fra legen min). Det har skjedd et par ganger, og da har jeg fått time hos hann samme dag. Han har da tatt innvendig ultralyd av meg for å sjekke at alt sto bra til.

Hadde jeg vært deg, ville jeg absolutt kontaktet legen min igjen, og bedt om å få en innvendig ultralyd!!! Det er ikke meningen at du skal gå rundt å være redd og bekymret.

 

Stå på :) Håper alt går bra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hett problemer med blødning. Det startet en tirsdag med friskt blod som varte en dag, og fortsatte med blodig utflod i over en uke etterpå..

Legen sa det var for tidlig å se om det var ufarlig, så nå har jeg gått en måned og ventet på legetime som jeg skal ha i dag :-) Dette blir min første kontroll. Håper alt er ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...