Gå til innhold

Hvor mange pp?

kjærlighetsbarn i magen

Anbefalte innlegg

Hvor mange pp brukte dere for å bli gravid første og andre gang? Var det nogenlundt like lang tid? Har kommet igang med prøving etter MA i januar, men klart det ikke på første pp. Da jeg ble gravid første gang brukte vi 3 pp, så jeg håper det ikke tar så mye lengere tid denne gangen.

Håper dere kan hjelpe meg.

Ha en fin dag i vårsola!!!!

Fortsetter under...

Vi brukte 21pp første gang, mistet da etter 12 pp og 16 pp, innimellom om du skjønner. Ventet på mikroinjeksjon (prøverør) så vi visste at det ville ta tid, om vi da i det hele tatt skulle lykkes på "vanlig måte".

Vi brukte "bare" 10 pp denne gangen, mistet trolig i pp 9 (testet ikke), ble gravid igjen måneden etter.

Håper at alt går greit denne gangen, er bare dag 5+2.

Da jeg ble gravid med Elias, gikk det på første pp. Jeg ble gravid andre gang i 2pp. Da mistet jeg desverre i MA i uke 13 =( Denne tredje gangen jeg ble gravid tok det 3pp. Å om jeg skal bli gravid igjen noen gang, regner jeg i alle fall med å bruke 4pp =)

Dette er jo svært individuelt og tilfeldig egentlig, om det klaffer. Mange tror jeg bommer på EL...tror egentlig svært få har EL nøyaktig 14 dager etter første mensdag. ELtester er ikke så dumt egentlig!

Masse lykke til til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...