Gå til innhold

Ingen mens enda.. (og litt sutre sutre hehe)

Anbefalte innlegg

er nå på dag 31 .. orker ikke teste enda, for det kjennes ut som om tanta er på vei..

Er trøtt og sliten av å prøve.. er lei, lei, lei av å se at "alle" andre rundt meg blir gravide unntatt meg.....

Nå har jeg fått brev fra sykehuset.. skulle egentlig få time innen mai.. men nå er jeg lovet behandling innen 30.06....jaja det tar bare lengre og lengre tid dette.. er så lei av å vente og vente..

Faen sier jeg bare,... når man har prøvd over 5 år, så er det ikke noe moro å måtte vente enda litt!! Argh!!!!!

Fortsetter under...

Fy fader, har du prøvd så lenge? Jeg holder på å gi opp etter bare 1,5 år!! Du er tøff, altså! Kan jeg spørre hvor gammel du er? Jeg er 30, så jeg har ikke akkuratt tiden på min side.

Hvor lang syklus leier du å ha da, og har du gått på pergo nå?

Jeg skal på sykehuset på mandag, det blir spennende. Som jeg skrev et annet sted så testet jeg meg imorges, dag 30, og den var negativ. Det kjennes som at disse testene aldri kommer til å være positive for min del.. Kjenner du deg igjen?

Ikke mist håpet helt da, du har i hvert fall ingen negative tester i bagasjen.. det kan jo skje! Lykke til!

Er over ikm jeg også Bula.. men nå gidder jeg ikke teste, for testen for noen dager siden var negativ..

Får håpe tanta bare kommer om vi ikke er gravide..

Skjønner godt du er lei av å vente. 5 år er utrolig lenge.. og ære være deg som klarer det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...