Swani- Skrevet 19. april 2006 #1 Del Skrevet 19. april 2006 Vet ikke om det er helt dette man skal skrive om her, men følte jeg måtte få skrevet om det noen plass. Jeg var på rutineultralyden i uke 17/18. Doktoren dro apparatet over magen min gjentatte ganger uten å si et ord. Han så mer og mer bekymret ut, og etterhvert fikk vi svaret.. Det var så lite fostervann sa han. Dette kunne tyde på misdannelser, og at fosterets urinsystem ikke fungerte. Han kunne ikke si mer om situasjonen da, så han sente oss videre til et større sykehus. Det gikk 14 LAAAANGE dager før vi kom inn. Vi var mildt sagt livredde, og jeg prøvde å forberede meg på at dette kunne gå galt. Da vi kom inn til ny UL, dro hun apparatet over magen én gang. Hun smilte og sa at det var slettes ikke lite fostervann. Hun skjekket alt med babyen vår, og ALT var iorden. Gjett om det var litt av en lettelse? Jeg er verdens lykkeligste Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4807754-lite-fostervann-stemmer-ikke-alltid/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå