Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det kom forrige onsdag,akkuratt gått 5 uker da.jeg følte jeg hadde ventet i en evighet for her har jeg lest om de som har smilt dagen etter fødselen,1 uke etter,2 uker osv.noen smiler ikke før de er 2 mnd så ikke bekymre deg.mi er enda sparsommelig med smilene,men smiler mye til puppen i dag:)

Hun var rett over fire uker.. og det var helt fantastisk:D Første gang hun smilte var etter et bleieskift om natten, og det var så kjekt at jeg klarte ikke å legge henne igjen, vi bare satt og gliste til hverandre. Siden den gang har hun glist i et kjør, hun er en riktig solstråle:D HAr faktisk aldri opplevd maken til blid baby, så det er kjempekoselig. Humøret mitt er alltid på topp, ikke til å unngå når hun alltid er like blid;D

Annonse

Første gangen guten vår smilte TIL nokon var han ca 3 veker gamal, og første gong han smilte til seg sjølv i spegelen var han 6 veker.

På www.babyverden.no står det at det første smilet som regel kjem når babyen er mellom tre og seks veker gamal.

Han var fire veker. Første smilet kom 1. januar, så eg reknar med at det berre var for å helse det nye året velkomen, for deretter gjekk det ganske lenge til neste gong.

Viss det er noka trøyst: veslebror min smilte visst ikkje før han var to månader. Men sidan då har han smilt nesten heile tida:)

Helt normalt:)

Ella smilte i søvne (sikkert mageknip) fra fødselen av. Det første våkne, bevisste smilet fikk vi ikke før kolikkperioden var over. Da var hun 7 uker.

Gled deg, det er fantastisk! Nå smiler og ler hun hver dag...nesten hel tiden.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...