Gå til innhold

Føler meg så tom...

PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ

Anbefalte innlegg

Føler meg så tom for tiden...Tenker bare på hvordan d hadde vært hvis jeg fortsatt var gravid..Hadde Sa i julen, var da syv uker på vei...Føler d er så mange jeg kjenner som blir eller er gravid for tiden, men ikke jeg...Blir lei meg når jeg ser magene som vokser, for min mage er jo tom...Ikke d, jeg unner dem d av hele mitt hjerte, men ønsker meg så gjerne en spire i magen...Problemet er at meg og sambo er blitt enige om å vente til høsten m å prøve...D passer så mye bedre, leiligheten vi bor i nå er for liten så vi kommer til å flytte i sommer, og han er ferdig m læretiden (han er tømrerlærling) neste sommer, så da bedrer økonomien vår seg og...Vet jo dette så godt innerst inne, men likevel tenker jeg på d hele tiden...Klarer ikke å si d til sambo heller, selv om han ser at jeg er lei meg...Vil liksom ikke klage, vi er jo enig...Har sagt d noen ganger og da trøster han og sier: men vi kommer jo til å få et nytt nurk snart...Men d er så lenge til!! Ja, ja..bare et lite hjertesukk fra meg dette her...hjelper litt å skrive ned tankene...

Fortsetter under...

Hei! Eg forstår godt korleis du har det. Eg hadde ein MA 10 januar då eg var 11 veke på vei. Systra mi, svigerinna mi og nokre venna av meg er gravide eller har nettopp fått. Eg og bestevenninda mi tok postitiv test samme dag. Gler meg på deira sine vegne for all del, men blir litt trist når eg tenker på at ein sann skulle eg også ha hatt. Føler at absolutt alle er gravide i år. Berre her eg bor er det 8 babyar som har komt / er på vei, og det er ein liten plass.

Vi skal vente til Juli / august med å prøve då eg har berre eit vikariat, og eg har lyst til å ha jobb før eg blir gravid att. Men som du skriver er det veldig lenge til.

Håper virkeleg tida går fort og at vi får kvar sin spire i magen som vi kan kose oss med :o)

Håper virkelig jeg og...prøver å tenke på andre ting, men er ikke lett...Føler at d er så urettferdig...hvorfor skal d være sånn at noen spirer bare ikke vil lenger?? Eller at noen barn dør i mammas mage?? Men, men...livet er urettferdig...men sånn er d bare..turen kommer nok til oss og, håper jeg... :) Kanskje vi møtes på 1.trimester til høsten Trampe?? D hadde vært koselig...

Skal vere enig i at livet er urettferdig ja. Gledde meg sann til eg og systra mi skulle kose oss med kvar sin liten. Men eg er heldige å har to fine ungar. Er litt sårt når jenta mi sei at ho også vil ha ei lita syste eller ein bror til...

Håper at vi møtes på 1. trimester til hausten og at vi kan kose oss der :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...