RockMama Skrevet 19. april 2006 #1 Skrevet 19. april 2006 Inspirert av et innlegg tidligere, og en episode av 'Friends' hvor gutta vedder om hvem som tør å drikke morsmelka til Rachel, så spør jeg. Mener ikke å smake til temperatur altså.. Selv hadde jeg blitt fly forbanna hvis noen hadde drukket av 'MIN' melk!!! Samboeren var enig, og skjønte det godt sa han. Jeg hadde blitt rasende. Hva sier dere, damer?!
Twig Skrevet 19. april 2006 #2 Skrevet 19. april 2006 Jeg hadde nok blitt rasende jeg og.. hvertfall sånn som jeg måtte slite for å få ut de dråpene
M&O+1 Skrevet 19. april 2006 #3 Skrevet 19. april 2006 Jeg tror ikke jeg ville brydd meg så mye faktisk...
Luguber Skrevet 19. april 2006 #4 Skrevet 19. april 2006 Æsj! Jeg hadde hatt problemer med å kjenne temp. på en annens mm! Men rasende? Nei, nei. Hadde i så fall vært fordi personen stjal flaska rett foran nesen på mini, eller at noen bare hadde begynt å sutte løs på puppen min...
Nyseryllikberta Skrevet 19. april 2006 #5 Skrevet 19. april 2006 Tror bare jeg hadde sett det komiske i det jeg:) ..Eller kanskje litt kry - tenk at noen vil smake av min melk.. kommer litt an på hvem da seff... hmmmm...
Anonym bruker Skrevet 19. april 2006 #6 Skrevet 19. april 2006 ha ha,nei vær så god hadde jeg sagt da.det smaker jo dritt
Froggi-Nikolai 17.11.05 Skrevet 19. april 2006 #7 Skrevet 19. april 2006 Ville ikke blitt sint, men kanskje iltt sjokkert&kanskje litt lattermild? Morsmelk er babymat forbeholdt for babyer- ikke voksne
Ranveig R Skrevet 19. april 2006 #8 Skrevet 19. april 2006 Nei, vel bekomme seier berre eg... Hadde blitt sint viss nokon hadde tatt dei surt utpumpe dråpene opp frå frysen og drukke dei, men hadde ikkje brydd meg viss nokon drakk opp det som babyen ikkje drakk til eit måltid. Som sagt: Vel bekomme!
WP-TLogPeanut Skrevet 19. april 2006 #9 Skrevet 19. april 2006 Så lenge de ikke tok melka fra babyen eller rett fra puppen min - Vel bekomme! Ville blitt sjokkert over at vedkommende hæler bare jeg...
Northernlights Skrevet 19. april 2006 #10 Skrevet 19. april 2006 WenchePia,fikk pia si,22.02.: Ja , bedre aa drikke melk som kommer fra et kujur, fra ei ku som staar paa en baas, med kuskiten liggende 30 cm unna juret...hehe.. Noe aa tenke paa, kanskje? ;o) Nei, aerlig talt, -jeg hadde sett litt komisk i situasjonen, jeg =) (Med mindre jeg hadde KUN de faa draapene til babyen, da!)
Anonym bruker Skrevet 19. april 2006 #11 Skrevet 19. april 2006 Kjæresten til søsteren min blandet faktisk sprit en gang med min melk sist jeg fikk barn(vi var unge). Ekkelt syns jeg, men det var morsomt der og da. Derimot ble jeg rasende da søsteren min hadde prøvd å få barnet til å sutte på hennes bryst!
FrukenB Skrevet 20. april 2006 #12 Skrevet 20. april 2006 Jeg hadde nok blitt litt sjokkert over at noen hadde hælt å gjøre det, men deretter sett det som et kompliment
Gjest Skrevet 20. april 2006 #13 Skrevet 20. april 2006 Hadde ikke blitt sint nei, bare imponert over at noen hadde orket å gjort det...
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 20. april 2006 #14 Skrevet 20. april 2006 Hengjer meg på det som Ranveig seier. Om dette hende før babyen hadde fått ete seg mett, hadde eg vorte rasande. Men om alternativet hadde vore å tøme ut mjølka, fekk folk heller forsyne seg om det var så forlokkande.
tigerpus Skrevet 20. april 2006 #15 Skrevet 20. april 2006 pappa sin yndlingshistorie er den om da mamma hadde for mye utpumpa melk. Hu er typen som ikke kan kaste noe som er mat. Derfor laga hu kakao til pappa, uten å si hva det var!!! Blir kvalm av å tenke på det, samtidig som jeg nesten ler meg i hjel! Pappa sa det var skikkelig fæl kakao, han smakte og ville ikke ha mer, nei! Kan tenke meg det var ekkelt! Den dama er jammen passe sprø, tenk å lure i noen morsmelk! Det verste er at hu fortsatt ikke syns det er noe rart, blir ikke flau en gang når pappa forteller om det... Men jeg har tenkt på om det ville være ekkelt å blande det i f.eks. en brøddeig... Her er jeg ikke sikker. Tror kanskje ikke jeg ville hatt store problemer med det, da. Men ærlig talt er det ikke en aktuell problemstilling. Syns det er så mye styr med den pumpinga for så lite resultat, at her blir det kun pumpa til den bestemte anledningen jeg trenger det.
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 20. april 2006 #16 Skrevet 20. april 2006 Sint? Nei :0) Verst for ham/henne....!
Only Skrevet 20. april 2006 #17 Skrevet 20. april 2006 heh, Jeg tror jeg hadde ledd. Men ikke blitt sint.
Tre søte små Skrevet 20. april 2006 #18 Skrevet 20. april 2006 Ha-ha, nei da hadde jeg fått meg en god latter og samtidig blitt mektig imponert!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå