Gå til innhold

Hvor tidlig kan man teste?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk negativ el test 8 dager etter el,, positiv el test 10 dager etter el og positiv CB (vanlig variant) 11 dager etter el.. Det er ikke fornuftig syns jeg å ha så sensitive tester at man kan få utslag mens det befruktede egget enda svever på vei til livmor... Det er jo mye som skal klaffe før det evnt klarer å feste seg i livmor.. Så jeg er gla for at testene de fleste testene i Norge viser utslag ETTER at egget har festet seg.. For da er det mere sikkert at man forblir gravid!! :0)

Egget bruker ca. 4 dager på å nå ned til livmor, og er festet mellom dag 6-9 etter el....

Så med feks CB er det ingen vits i å teste før tidligst dag 9 eller 10 etter eggløsningen....

Lykke til med eksamen!! Klem :0)

Annonse

takk for svar :) for vente da... Er vanvitti dålig.. må bare klage litt... vondt i korsryggen og oppbolst mage med en slags sviende følelse.. på på do et par ganger i timen.. så kvalm at jeg kallsvetter og sjelver og er svimmel... føler meg vanvitti gravid. Var akkurat likens sist. Da "visste" jeg at jeg var gravid 3 dager etter jeg hadde hatt sex!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...