SommerBris Skrevet 19. april 2006 #1 Del Skrevet 19. april 2006 Skriver ikke så mye her jeg heller, men titter ofte innom. Er det alltid så lite aktivitet her inne???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blind Gudinne Skrevet 20. april 2006 #2 Del Skrevet 20. april 2006 Det virker sånn..... Skriver vel ikke mset her jeg heller, en er daglig inom og titter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 24. april 2006 #3 Del Skrevet 24. april 2006 titter ofte innom og har skrevet ett par innlegg, men er ikke alltid jeg har noe å skrive om så da blir det mest titting.... P:S: skrevet to innlegg i dag da...... Hehehehe.... ;oD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermamma...eh...vel.. Skrevet 24. april 2006 #4 Del Skrevet 24. april 2006 Jeg har ikke vært så aktiv i det siste. Har vært opptatt med navnefest + at jeg begynte å jobbe på fredag! Skal jobbe nå på fredag også, og så er det 50% fra mai til september. Deretter 100%. Så livets glade dager er over for min del...hehe. neida, var litt kos å være på jobb igjen. Men blir nok mindre aktiv på DiB. Blir vel at jeg stikker innom klubbsidene av og til i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå