Gå til innhold

2 gangs fødende i 16 uke, kjenner ikke liv!!!!! Er d normalt??!!

Haldis84 har fått Christopher

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, jeg venter min tredje og jeg var i uke 21 før jeg kjente noe liv i magen, og nå i uke 34 er det nesten konstant spark :) Var selv ganske nervøs men tilslutt kom bevegelsene. Det er nok like normalt at en kjenner bevegelse tidlig som at man ikke gjør det. Nå er det vel heller ike mange uker før du skal på UL, da får du i det minste se nurket. Lykke til i allefall, vet at det er slitsomt å være nærvøs og urolig.

Hei, hadde det veldig likt som deg...kjente liv kjempetidlig med nr 1...det viste seg at morkaka ligger foran på magen denne gangen, det tar av for mange spark...I tillegg kommer det an på hvordan babyen ligger osv.

Er vel ikke lenge til du skal til UL nå da kanskje? Om det er en stund til ennå kanskje det er greit å ta en tur til lege/jordmor og høre på hjertelyden? Det hjelper jo veldig...

Kanskje du bare har et rolig barn, eller kanskje du til og med ikke er så langt på vei som du tror...16uker er jo ennå tidlig å kjenne liv selv for flergangsfødene...

Ikke misforstå, det er jo ikke noe bedre enn å kjenne liv, så forstår din bekymring, men alt står sikkert bra til med den lille...

Tips for å kjenne liv er jo å legge seg ned og slappe av og enten drikke kald søt drikke eller spise en sjokolade...det pleier jo å sette fart på de;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...