Gå til innhold

Til dere andre som heller ikke har fått tantebesøk

Anbefalte innlegg

Hvordan er status? Har dere klart å ikke teste i dag? Vibeke25, jeg lurer på om du hadde slim forrige gang du ble gravid? For du har ett barn, ikke sant? Jeg har også slim, skjønner du, men som sagt ikke tegn til mensen.

Fortsetter under...

Det var det som gjorde at jeg trodde det var noe på gang.. masse slim.. dette var i mitt siste svangerskap(endte i ma)

Med datteren min husker jeg desverre ikke. Søstern som er 5 uker på vei slimer også mye.

Lykke til!!

Gjest Bjørnen Collargol

Hvilken dag etter el er du på nå da Vibeke? Og masse slim høres jo veldig bra ut. jeg hadde også det siste gang jeg var gravid :-)

Skal krysse fingrene for deg og dere andre her inne jeg.

Klæm

Annonse

Er nå på dag 30 uten tante, men testet negativt i morges :(

Nå skal jeg vente til mandag med å teste meg- men jeg regner med at mensen kommer i løpet av helgen. Hvis jeg hadde vært gravid så hadde jeg nok testet positivt nå- pleier å ha 26-28-dagers syklus pluss at jeg pleier å spotte minst tre dager før. Sikkert litt pergo-effekt som sitter igjen. Forrige mnd, som var den mnd jeg hadde pergo innabords, gikk jeg 31 dager før mensen kom, så kanskje det samme skjer nå. Nå ser jeg bare frem til utredning på sykehuset.

Lykke til, dere andre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...