Gå til innhold

Glede og skuffelse samme dag, eller....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo.

Jeg hadde IKM 15.april og begynte å lure på om TR skulle utebli denne gangen. Testet i dag tidlig og fikk en svak strek ved siden av kontrollstreken på testen..Hvordan skal man tolke det ? Ifølge bruksanvisningen er den vel negativ, men en venninne av meg sa hun har hørt at man kan få dette resultatet om det er svært tidlig i graviditeten..Lettere forvirret dro jeg på jobb i morges og var vel litt fjern hele dagen kan man si..

Da jeg kom hjem meldte noe som ligner en menstruasjon sin ankomst der nede og jeg har fått smerter i magen. Men det ligner ikke helt på de krampesmertene jeg pleier å få før mensen. Kan det være en svært sein festeblødning ? Jeg blør ikke mye.

Jeg er innstilt på at det kan være TR som kommer snikende likevel selvfølgelig, forbanna dritt !! Synes bare testen i morges var så lovende..

Endelig tenkte jeg, kanskje noe er på gang. Det er min 9 pp og min tålmodighet blir satt alvorlig på prøve..Flere som har prøvd så lenge ?

"Sukk hjertet, men brist ikke"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En strek er vel en strek??

:):)

Skrevet

jeg er inne i min 10 pp nå... og jeg opplevde akkurat det samme som i min 9pp, jeg fikk et svakt svakt kryss på testen om morgenen, men fikk mensen morgenen etter... tok en test da mensen var ferdig, og den var negativ...:(

men viss jeg var deg ville tatt en ny test i morgen tidlig! man kan jo få en mensenlignende blødning tidlig i svangerskapet.

Lykke til=)

Hold oss oppdatert!

Skrevet

Tusen takk for svar. Jeg er så glad disse nettsidene eksisterer :0)

Ja, det var denne testen da. Jeg opplever det samme med EL-tester også, at streken bare blir svak selv om jeg vet at jeg må ha eggløsning i forhold til temp, slim.. Kjedelig med tester som ikke fungerer ordentlig. Jeg mener jeg skal ha lang erfaring i å utføre dem riktig nå iallfall..

Bob bob..Jeg får ofre en test til da, men venter til helga. Lørdagsfri og kan ha min kjære ved min side og søke trøst hos om alt blir bare negativt..

Lykke til til deg og Helle23 ! Jeg føler virkelig med alle som er i 9pp eller mer. Måtte det snart bli vår tur også :0)

Skrevet

Ny vending i saken..

Jeg silblør !! Og det har jeg gjort i hele dag, klumpete og mye blod :0(

Da har jeg en ny teori. Kan det ha vært et befruktet egg som ikke ville feste seg skikkelig og så kommer det hele ut igjen ??

Tror neppe jeg er gravid nå.., men det ser iallfall ut til at jeg har evnen til å bli det..

Noen som er enig i min teori ? Evt har opplevd det samme ?

Skrevet

Jeg kan nok si meg enig ja.

Hadde en lignende opplevelse forrige pp.

VAr 6 dager over ikm, negative tester, og så begynner jeg å blø, masse blod (mer en vanlig) og mye mørkere og tykkere...

Så du skal nok ikke se bort fra det..

Skrevet

Ok. Da er jeg kanskje ikke helt på villspor da..Takk skal du ha.

Og lykke til :0)

Skrevet

BAre hyggelig det!

Lykke til deg også, får håpe spiren sitter snart!!

Skrevet

jeg sier meg enig jeg også... den gangen jeg testet posetivt, så var blødningen, slik du beskriver det..

jeg ville kalle det en tidlig sa, men det heter vist ikke det når det er så tidlig... men jeg tror nok det var ett befruktet egg som ikke klarte å klore seg fast i allefall... og det virker som om du opplever akkurat det samme...

håper spira sitter neste pp:))

vi må bare gå på met nytt mot...:)

klem!

Skrevet

heter Forsinket Mens når du har vært gravid, men mistet før IKM slik at mensen kommer kanskje litt forsinket eller slik du beskriver. Du har da hatt en kjemisk graviditet - at egget ble befruktet, men klarte ikke å klore seg fast. Når blødningen er mye og klumpete så høres det ut som SA.

Har du vært gravid før ?

Hvis ikke, så er det kanskje at kroppen støtte det ut fordi det var et stort sjokk for den...Er vanlig.....

Men da.....er det stor sjanse for at neste måned så sitter den :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...