Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Halloen !

Jeg har en gutt som nå straks blir 7 mnd, 5 mnd korrigert. Vi har siden februar gitt han risgrøt etter anbefaling fra barneklinikken i Bergen. Nå har han forsåvidt blitt så flink til å spise at jeg vurderer å gå over på 6 mnd grøt. Han har også fått litt middag og litt banan. Er det for tidlig å gi han havregrøt ? Hva har dere som har litt eldre barn gjort ? Han begynner også å vise interesse for mine brødskiver når jeg spiser. Han har jo selvfølgelig ingen tenner da. Husker ikke når jeg ga min eldste brød. Anbefalinger mottas med takk

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4805139-premature-og-fast-f%C3%B8de/
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei du kan sikkert prøv med 6 mnd grøt ja.. jeg kommer ikke på når jeg ga brød til hun største som var 9 uker fortidlig.. men hun miste no så går hun litt brød no.. hun er 7 snart 8 mnd korrigert.. men snart 11 mnd fra fødselen.. men hun er ikke så glad i mat da.. så jeg bare prøver alt jeg for å få i a henne noe annet enn mme..

Jenta mi fikk en skalk som tyggeleke da hn var 6 mndr.. Nesten 5 mndr korrigert (34+0) HUn elsket det.. Og 6 mndr maten kan du helt sikkert begynne med.. Hvis magen blir veldig treg av det kan du blande i malt..

Jeg husker også jeg bekymret meg litt over rett alder og og ting til rett tid i begynnelsen.. Men ta det på feelingen du..Det er dere som kjenner ham best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...