Zorro75 Skrevet 19. april 2006 #1 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg kjøpte tilbudspakka på Barneverden med quinny barnevogn og Maxi Cosi-bilsete i ett. Men jeg vet lite om dette bilsetet. Noen som vet noe ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammmamia ** Skrevet 19. april 2006 #2 Del Skrevet 19. april 2006 Veldig bra, anerkjent bilsete som gjør det veldig bra i tester i utlandet (ikke testet i Norge tror jeg, vet ikke hvorfor..!)... Vi har kjøpt dette, hun i butikken anbefalte oss dette og sa det var det desidert mest solgte og tryggeste setet vi kunne kjøpe (selv om det kostet myyye mindre enn de andre hun kunne solgt oss i stedet, så velger å tro at det sier litt:-)) Har heller aldri hørt noen som er misfornøyde med det, og hittil er vi veldig fornøyde med vårt..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
R.B, mamma til 3 Skrevet 19. april 2006 #3 Del Skrevet 19. april 2006 Kjempebra setet, var superfornøyd. Har brukt det til 2 av barna, da solgte vi det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mai24 Skrevet 20. april 2006 #4 Del Skrevet 20. april 2006 De har testet det her: http://forbrukerportalen.no/Tester/2005/1108976058.12 Kom ganske bra ut Vi skal også ha dette, kjøpt vogna på barneverden (men det var ikke noe bilsete med i pakka vår ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå