Gå til innhold

Blod i utflod 13 uker etter fødsel!?

Anbefalte innlegg

Jeg fødte for 13 uker siden. Tror jeg fikk tilbake mensen 6 uker etter fødselen. Tok innvendig ultralyd i uke sju for å sjekke at blødningen ikke skyldtes hinnerester, noe det ikke var. Legen sa livmoren var hoven og mente det var mensen.

I uke 11 tok jeg en graviditetstest som var positiv - veldig svak strek! Kunne ikke tro det var sant, og har tatt sikkert åtte tester etter det som alle har vært negative.

Men jeg har stadig litt blod i utfloden. Tenker alltid at nå kommer mensen, men det gjør den ikke... Har også hatt mensensmerter de siste 3 ukene.

Har noen opplevd noe lignenede, eller har noen idé om hvorfor det kommer litt blod?

Har født tre ganger, og dette har ikke skjedd etter de to andre fødselene

Fortsetter under...

hmmmmmm Hvis du hadde en positiv gravitest og har hatt menssmerter i tre uker, så kan det jo med max uflaks være en MA? Hvis dere har hatt sex så er jo sjangsene der...........Jeg ville ha kontaktet legen igjen hvis dette ikke gir seg.

Jeg blødde lenge etter fødsel: 6 uker. Etter det gikk det over til brun/blodblandet utflod i 6 uker til. Så stoppet det helt opp, men da hadde jeg bestilt legetime, så den gikk jeg på. Legen sa at det var helt normalt å ha det sånn når man fullammer. Hun forklarte det med at kroppen prøver å sette i gang en menstruasjon uten å helt få det til. (?)Hun tok gu, hvor alt så fint ut, og celleprøve, som også var helt fin. Samme kveld som jeg hadde vært hos legen begynte jeg å blø ordentlig igjen. Jeg ringte legen dagen etter, men fikk igjen til svar at det var normalt å blø litt etter celleprøve. Eller det kunne være mensen. Hvilket jeg i ettertid tror det var, fordi jeg blødde ei lita uke, og nå fire uker etterpå blør jeg på nytt.

Jeg hadde det heller ikke slik når jeg fikk mitt første barn. Da blødde jeg/hadde brun utflod i ca 6 uker, og fikk ikke igjen mensen før lillegutt var 10 mnd.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...