Gå til innhold

Når kan vi begynne igjen? Tips?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Jeg også hadde en utskrapning,blødde i 3 uker.

Har jo ikke peiling på når EL er,dumt.

Legen min sa at det er ingenting som sier at man bør vente en mens,det eneste grunnlaget for det,er at det blir enklere å regne termin dato.

Egget trenger ikke å feste seg hvis alt ikke er helt klart inni der enda,men da får man vanlig mens,og merker ikke at man kanskje var gravid.

Så ingen fare,kjør på! :)

Hei titti80!

Trist å høre at du måtte på sykehuset. Har selv hatt en MA og da vi spurte om når vi kunne prøve igjen fikk vi som svar at kroppen er klar etter en mensperiode. De sa også at vi selv måtte føle etter når vi var klare for å prøve igjen. Lykke til :) Får håpe at du blir fort gravid igjen!

Noen sier at man kan prøve igjen når blødningen er over. Til meg sa de "null sex de to første ukene, og ingen prøving før en syklus er over". Har i ettertid fått vite at det med å vente en syklus er for at det skal bli lettere å beregne ny termin dersom man blir gravid på første eggløsning.

Hei!

Trist at du måtte gjennom dette! Jeg fikk beskjed om å vente med å ha sex i tre uker. Og hvis ikke jeg hadde sluttet å blø innen det så skulle jeg vente til det hadde sluttet. Det var pga. infeksjonsfare etter utskrapningen. Jeg blødde i tre uker og fikk tr igjen akkurat en måned etter utskrapningen.

Håper det klaffer fort for dere igjen!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...