inzaidaz Skrevet 19. april 2006 #1 Skrevet 19. april 2006 Greit å vite hva andre gjør, men er det noe å fyre seg opp over...hehe! ) Noen barn får se filmer som harry potter fra de er 4 år og noen ikke, slik er det jo. Forsjellig fra person til person det vel ) Jeg for min del nyter filmer med barna mine, forklarer ting til dem og har det koseli ) er ikke det hele poenget med å se en go film ) Måtte bare komentere det, var jo litt morro å lese da, hehe ) Kos dere! )
Anonym bruker Skrevet 20. april 2006 #2 Skrevet 20. april 2006 Har jo litt med hva barna er klare for å se også da, og det styres mye av alderen. Man skal ikke la de sa hva som helst, det tror jeg ganske sikkert du kan spørre enhver pedagog/barnepsykolog. Men er enig i at mange her fyrer seg opp for svært lite ;-) Men en ordentlig diskusjon er bare godt! Man kan ofte lære litt av det...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2006 #3 Skrevet 20. april 2006 Orket ikke lese alle innleggene ang dette, men aner meg hva det gikk i! Måtte bare fortelle om 5åringen min som hadde lyst til å se "Istid 2" på kino. Å nei, sier pappa, det er 7års-grense på den. Ok, sie 5åringen, vi får vente til den kommer på dvd da!!! Lurer litt på hva vitsen er da.....
inzaidaz Skrevet 21. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2006 Hehe, ja du sier no der :oP hehe! Jeg tenkte å ta med min datter på 4 år på den ) Men vi får se. Hun har aldri vært på kino før så det hadde jo vært spennende ) Hun elsker tegnefilmer og er heeeeelt med, nesten ikke snakkende til når hun sitter der å smiler og synger med! Hehe )))) Jeg tror nok vi som foreldre tenker gjennom hva vi lar brnet vårt se ) Det jeg ofte reagerer på er reklamer der hode til en figur eksploderer osv....satt å så på voice tv her om dagen for å høre litt liste musikk....så pluttselig kom det en reklame der hode til en figur eksploderte med et smell!! Det så datteren min...og hun reagerte ikke engang... Er det virkelig så vanlig med vold å ekkle ting nå??? Synes ikke de skal ha slike reklamer jeg da...men det er jo bare min mening. Jeg måtte ta datteren min å forklare henne at det bare va på liksom for å promotere/selge det produktet de reklamerte for. Hun sa jammen det vet jeg vel :oP De er jo så veslevoksne så ) Hehe. Nei det skal ikke være enkelt dette med aldersgrense og tv... Men vi får da bare ta det som det kommer...prøve å gjøre det beste en kan for barna våre )
Plomma - mamma til 3 Skrevet 21. april 2006 #5 Skrevet 21. april 2006 Bare til opplysning... Filmer med 7-årsgrense er tillatt for barn over 4 år i følge med en voksen....
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #6 Skrevet 23. april 2006 jeg ser oxo filmer sammen med sønnene mine, er det noe som er litt skummelt, så forkler jeg bare, slik at det ikke blir skummelt, hjemme skrur vi ned lyden når den blir for skummel. feks da vi va på lille kylling, var det jo skummelt med disse romskipeene som skulle prøve å ta lille kylling, men da sa jeg bare at det var mamman og pappan og mormor og morfar som leita etter barnet sitt. å da vart det ikke skummelt lengre, for det leita jo bare etter gutten sin
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #7 Skrevet 23. april 2006 var vist 7 års grense på lille kylling oxo, det såg vi ikkje før filmen var vel over..
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #8 Skrevet 23. april 2006 min sønn som blir 4 neste mnd, digger istid, han ler hyseterisk av noen av scenene
inzaidaz Skrevet 26. april 2006 Forfatter #9 Skrevet 26. april 2006 Så flott at det er flere som drar på kino med sin 4 åring )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå