Gå til innhold

August: ny vektoversikt da?


 PAVEEL

Anbefalte innlegg

jeg var akkurat på vekta nå....

 

7,5 kg har kommet på meg.....

 

min egen feil noen av de....vært så søt hungrig....skal skjerpe meg nå.

vet man ikke skal forkusere så veldig på det, men når man spiser godteri hver dag er det lov til å tenke litt.....

 

og....kan hende at mange av dere har lagt på seg enda mere uten å spist mer enn vanlig, og da vil jeg si at det ikke er mange kg....

håper dere forstår hva jeg mener....

 

litt hormonell nå.....

buhu....

 

23+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uke 25 på BIM og gått opp 7 kg bare 1 de siste 6 ukene resten kom før det.

Fornøyd med at det ikke raser oppover,gikk opp 28 kg foriige gang...grøss.

Spiser litt gotteri med ikke fælt mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvert hos jordmor i dag, det eneste stedet jeg veier meg. Hadde gått opp 4,1 kg fra forrige gang, dvs totalt 4,4 kg. Ganske fornøyd med det, selv om jeg kunne spist MYE mindre snop. Er 23 fullgåtte uker i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22 uker og 5 dager, og veier nå det samme som da jeg ble gravid. Gikk litt ned de første månedene, og har holdt meg 1 kg under startvekt lenge nå, men spiste kjempemye snop i påska, så nå er jeg gått opp 1 kg. Håper jeg ikke legger på meg stort mer, har noen ekstrakilo her og der, ja!

I mitt første svangerskap gikk jeg opp 1,7 kg totalt, så jeg håper på det samme denne gangen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 25+3 og har gått opp 6 kg.er ikke bekymret for det,for det er såpass man skal gå opp.

Vi skal faktisk gå opp 0,5 kg hver uke i 2 trimester!

bedre å gå opp jevnt og trutt enn plutselig å gå opp mye på slutten.

Det er jo ogå sånn at de som har en helt normal vekt før de blir gravid trenger å gå opp tilsammen 12-14 kg.

De som går opp veldig lite,hittil,er ofte de som hadde litt å gå på...før de ble gravid.

Det er hva jeg har hørt fra legen min iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått opp 8 kg, er 22 uker i dag. Synes det er helt ok, men har nå begynt å spise mindre fet mat (slik jeg spiste før graviditeten). Regner med å legge på meg noen kilo til fremover men håper ikke det blir så veldig mye mer på lårene og rumpa hehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 25. 168 cm og lagt på meg 3 kg. godt trent før jeg ble gravid og trener fremdeles men ikke så hardt og ofte. Spiser som før, men det blir en god del ekstra snop nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25+3 og har lagt på meg 4kg totalt! Har alltid slitt med å gå opp i vekt, så jeg synes det var kjempestas å se vektnåla stoppe på over 60kg da jeg var til jordmor sist. Så for meg er alle kilo hjertelig velkommen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22+6 og har gått opp ca 5 kilo. La på meg 7.5 til sammen i forrige svangerskap, så kommer nok til å bli tyngre denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 23 og det er dessverre blitt 5 kg.

 

Ble litt lei da jeg så på vekten i går for på en liten uke hadde det sneket seg 2 kg.......

Håper ikke det forsetter i dette tempoet :-(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej jag var hod jordemor idag och er i uke 24, 6 kg upp, hon sa det var fint o helt normalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..tror jeg slår dere alle jeg, hoff...er 26+4 og har gått opp ca 10 kg!! :( Er nok litt for glad i lakris og sånt jeg..og at det jeg slutta å røyke, gjorde ikke godtesuget mindre da jeg ble gravid..menmen..heller et par kilo ekstra, enn røyken trøster jeg meg med =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra gjort av deg marita med gutt at du klarte å slutte å røyke! Tipper babyen er mye mer glad for det enn noen kilo ekstra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har bare veid meg hos jordmor jeg også. Er nå 25+5 og har lagt på meg 6 kg. Jordmora sa at det var helt normalt. Ikke for mye eller for lite, så da slår jeg meg til ro med det! Prøver å trene regelmessig og spise sunt, men av og til blir det litt ekstra sjokolade... Tror ikke det har noe med at jeg er gravid for jeg spiser gjerne sjokolade ellers! Så lenge man trener regelmessig og er innstilt på å fortsette med det i tiden etter fødselen tror og håper jeg at kiloen renner av igjen! Naivt kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...