Gå til innhold

Hva slags skostr, bruker deres ca 21 mnd gamle jentebarn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa her hadde 23 i vinterskoa, men kjøpte joggesko i dag, og de kunne hun ikke ha større enn 22.. er det lite? Synes de ser så små ut jeg..hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hællæ:)

Jeg kjøpte prinsesse joggesko til snuppa i dag, de var i str 25 (er det mulig sier nå bare jeg) Hun ser ut som langbein...hehehe. Men str 24 var i minste laget. Snuppa her har hatt 22 i vintersko og slusher, gummistøvlene er i str 23.

Flere av de skoene vi prøvde hadde skostr såle inni. Dvs en tok ut sålå la foten på, så burde ikke tåa stikke utenfor en strek på såla. Dama vi handlet av sa at en voksen burde få fingeren bak helen uten problemer.

Skrevet

Jenta mi (21 mnd) og nabojente (22 mnd) bruker begge fortsatt str 20 og 21, det synes jeg ikke det er noen grunn til å bekymre seg over, små føtter er da ikke så plagsomt. (Selv var jeg oppe i 39/40 da jeg var 8-9 år, det var litt kjipere)

Skrevet

Snuppa har 23 i vinterskoene, og 21 i vårskoene, men de tror jeg er store i størrelsen. 23 er iallefall for stort i vårsko, ser jo ut som flytebrygger..

Skrevet

Jenta vår bruker str 20-21 nå. Har kjøpt "spasersko" i str 22, men forløpig er de for store, så nå håper jeg hun vokser litt snart! ;-)

Skrevet

jeg fikk sjokk da jeg kjøpte sko til min jente på 18 mnd i går. den stakkars jenta vår har gått rundt i vintersko og støvler i str 21 hvor mamma levde i troen på at de var akkurat passe. og hun har aldri klaget. målte beina hennes i går og i vår sko måtte hun opp i str 24! ser helt merkelig ut med de svære skoa. så da var det bare å få tatt med seg støvler og sko som står i barnehagen og bytte ut med nye gitt. ble en dyr bytur. fikk så dårlig samvittighet etterpå når hun har gått med alt for små sko ganske lenge. hun må jo ha krøllet tærne inni der. men har aldri klaget.

nå ser hun ut som langbein der hun trasker avgårde, men kjempe stolt av sine nye sko. var det første hun måtte vise fram i barnehagen i dag. ville ikke ta av seg de nye skoa. he he

håper ikke hun arver farens store føtter han har 47-48.

Skrevet

Jenta vår på 21 måneder bruker 21 i joggesko, 20 i gummistøvler for de er store i str. Jobber i skobutikk, så det er heldigvis lett å få målt og gitt henne riktige sko, heldig der:-)

Skrevet

Snuppa her bruker 23, har kjøpt joggesko og noen andre sommersko nå. Er du usikker på størrelsen så be de i butikken måle skoen, så måler du beinet til barnet mens det står. Det kan fint være opptil 15mm å gå på, barnas bein vokser fort. Jenta mi har 14 cm lange bein og skoene jeg har kjøpt nå er 15,1 cm og 15,5 cm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...