Gå til innhold

Hvor mange jakker trenger man i løpet av våren/sommeren??Hva slags?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor kjøper dere det? Snuppa har foreløpig bare regnjakke og vinterjakka. Kjøpte en tynnere vårjakke på lindex i dag, men den blir mer sånn vi tar på når vi skal noe sted, er liksom ikke så mye å sitte å leke i sandkassa med..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har to vårjakker, men det er bare fordi eg har fått den ene i tillegg til den eg kjøpte selv fra H&M. Den andre er kjøpt på Exit (name it)

Begge er litt for fine til sandkassa, men der har han parkdress på.

Fra i fjor har eg veldig god erfaring med jakker fra sportsbutikker. Fine til å leke og bevege seg i, men ikke så fine at de ikke kan bli skitne liksom.

Skrevet

Bør ha regnjakke og en vindtett jakke. Regnjakken blir ofte for tett når det ikke regner. Vi har ikke hatt behov for flere jakker enn det.

Skrevet

Polarn O Pyret har noen flotte vindtette fleecejakker. Hadde en slik til minsten i fjor og har akkurat kjøpt ny i år. Mange spreke farger.

Skrevet

vi har bare en vårjakke utenom regntøyet, fikk den i gave i fjor og tror den er kjøpt på H&M. Rød og med tynt for, men ikke så tykk. Hvis det er kaldt eller vi skal ut og "skitne oss til", bruker vi parkdressen om det ikke regner.

Skrevet

Parkdress? Men er ikke de foret? Finnes det noen tynne også?

Skrevet

Du får parkdresser med og uten for. Jeg kjøpte en Helly Hansen vårparkdress på Obs i mars for 399,-. Vet flere har kjøpt vårparkdresser på Europris til en billig penge.

Skrevet

Vi har en reimatec vårdress til jenta vår, disse er helt supre! Vanntette, sveisede sømmer, vindtett og samtidig puster den. Bare et tynt for i disse. Her hvor vi bor regner det utrolig sjelden, så vi bruker så å si ikke regnklær, denne holder.Tror de koster 899,-(999,- for str 104 og oppover), men de er absolutt verdt pengene sine. Ellers har vi en vindtett bjørn dæhlie buksetil jenta vår, og catalina jakke fra helly hansen. Denne er også vindtett, koster 399,- hos www.barnogleker.no. Hadde samme jakka i fjor, disse er gode og bevege seg i samtidig som den tåler mye bruk. Vi har denne,en reima casual jakke(til penere bruk), og en liten kåpe i bomull til enda penere anledninger.

Skrevet

Hjelper kanskje ikke deg så mye, men det lønner seg å kjøpe reimadresser i juni/juli(vårdressene), da pleier mange butikker og ha 30% på disse, så blir det ikke så dyrt. Men vi er flinke til å handle på salg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...