Gå til innhold

September: Vi fikk ikke legge igjen puta på sykehuset....... :-(

Anbefalte innlegg

MEN heldigvis fikk vi nå lov til å ha putefri på dagen og bruke den kun på natta!! :-)

Det er jo nesten deilig det. Da får hun utvikle seg som hun skal på dagen,og jeg slipper å bekymre meg for at hun skal snu seg på natta!

Ny kontroll om seks uker igjen. Jeg passet på å få time før vi skal til syden. Og da mente ortopeden at hun mest sannsynlig kunne ta den helt av.

Sorry Willemo at det ble så sent! Har vært på kjøpesenter i hele dag. Fikk med meg en venninne på litt shopping,og det ble litt lengre enn vi hadde tenkt. Snuppa kooooste seg uten pute vettu :-)

Så nå er både mor og datter overlykkelige. Snart kommer hun og tar igjen alle de andre septemberbarna. Bare pass dere!!

:-)

Fortsetter under...

Her er det liv ja, kan ikke holde på på kjøkkenet mere, mens hun ligger i stua nei! Stikkontakter er verdens morsomste oppfinnelse, spesielt de med ledninger i, og pappas playstationspill er supergøy å leke seg med!! Hun har begynt å komme seg litt opp på alle 4, men jeg håper egentlig det ikke blir noe kryping før vi drar til syden i mai! Får fart nok som det er med ålinga si....hehe :o)

Men gøy, det er det så absolutt!! Huska ikke at det var SÅ gøy, men så er det jo herrens år siden sist da! ;o)

Sååå bra da!!! Ja nå har jeg vore her inne flere ganger for å se etter om du har svart. Blei kjempeskuffa da jeg leste oveskriften, trodde dere måtte fortsette på fulltid.... Men kun om natten er jo helt suupert de da!! Kan tenke meg at snuppa koser seg nå ja!

Forresten, Sunniva ligger fremdeles i "froskestilling" når hun sover, legger seg alltid slik med beina rett ut som om hun har pute/ skinne på seg når hun er trett... hi hi.

Tipper den lille propellen din allerede er i full gang med å ta igjen alle jevnaldrene. Jeg var i barselgruppe i dag og ser jo at de er kommet litt lengre enn Sunniva, men hva gjør vel det?

Jeg skal forresten på 6 ukers oppfølgings kontroll i morgen kl tolv,,, tenk om hun har utvikla seg feil og må på med skinne igjen.... Huff og huff nå skremmer jeg meg selv, det går nok heelt bra.

Kos deg med snuppa uten pute du blå&rosa, det blir vel gøy å kle henne i fiine klær igjen?

Annonse

Nattestid skal jenta di ikke gjøre annet enn å sove likevel! Hun er jo tilnærmet fri for pute. :)

Og her i huset er noen ganske så baktunge (og det uten pute) og ikke har kommet seg avgårde fra hvilen på laurbærene, så jeg antar du tar igjen èn baby ganske snart. ;-)

Ja det er deeeeeeeeilig!!!

Første jeg gjorde i dagtidlig når hun våknet,var å rive av henne puta og legge henne hos meg. Å så herlig å ta den av uten å ha dårlig samvittighet :-)

Hehe..Angelica også har litt "putebein". De stikker litt ut.. Men jeg regner med at det går over!! Hun sto jo rett opp og ned i fanget mitt før puta kom på,men det gjør hun ikke lenger. Så her må det øves ja.

Hun er jo egentlig ikke så verst på "utviklingsfronten". Lille snupp og bløtkaka si jente begynte å åle seg fremover omtrent samtidig med mi. Og hver gang jeg har tatt av henne puta,har hun rullet seg rundt på magen.

Men hun sitter ikke stødig enda,og jeg tror det vil gå en stund før hun kryper. Men det er kanskje like greit :-)

Kjempegøy å endelig ha bukser på henne igjen!!

Men egentlig har de jo det best i en body og en strømpebukse nede på gulvet,så jeg har ikke tatt helt av enda :-)

Uff,du gjør meg skikkelig nervøs!! Er det virkelig en kontroll ETTER at de er ferdige også altså?? Skal de aldri bli ferdige liksom?

Håper for all del at alt er som det skal være med Sunniva,så hun slipper mer styr. Hun blir vel mer ukomfortabel nå når hun vet hvor godt det er uten! Masse lykke til!!! (Dere er vel der inne nå kanskje?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...