Gå til innhold

Ikm i dag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

men mensen har ikke kommet ennå. Det virker ikke som noen tegn til det heller.

Så i morgen får jeg kjøpe en test. Kansje vi hadde en fulltreffer denne gang. Er så spent.

Hadde vært finrt om jeg ble gravid denne mnd for i følge det kinesiske fødselskart så får jeg jente da, og det er jo litt artig siden vi har en gutt fra før.....

Kommer til å skrive svaret på testen her på torsdag eller fredag!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende da!!!

Jeg hadde ikm den 16 april.. testet negativ.. men ingen tr enda. Sist jeg var gravid tok den ca 8 uker før den ble positiv, så jeg er no litt spendt enda.. he he. har en sønn fra før..

Skrevet

Jepp. Men har ikke så alt for store forhåpninger, for mensen har vært uregelmessig i perioder, men den virket normal sist...

Krysser fingrene for at det vokser en spire i oss da :)

Hvor gammel er du og sønnen din forresten? (bare lurer altså)

Skrevet

ja, vi får krysse fingrene!!! spennende dette..

Jeg er 25 år..og sønnen min er 2 år.. hva med deg?

Skrevet

Jeg er 22 år og min sønn er 2 år han oxo. Han ble 2 år nå i mars.

Hvor er dere fra da?

Skrevet

Min ble 2 år den 2 april :) Vi bor utenfor Molde,men er opprinnelig fra Ålesund.. Du?

Skrevet

Artig. Jeg hadde egentilig UL-termin den 2 april. Men så kom han 11 dager før da. 22 mars

Vi bor i Larvik (vestfold).

Skrevet

Hei. må blande meg litt her: mollapus: er du 80modell, og er det lenge siden du flyttet fra ålesund?

=)

Skrevet

åå.. morsomt da!! hihi.. dere har vel fulle hender da på 2 årdagen..

Skrevet

hei! Ja, jeg er 80modell.. :) ja, det er no noen år siden ja.. 5-6 ca. hvem er du da?

Skrevet

he he beklager at jeg var anonym,. mannen min er fra ålesund og er 80modell, fra åse..

Skrevet

Det går bra! :) Hvilke skole gikk han da. Jeg har bodd i Skarbøvika..

Men hva med deg da? ikm? barn fra før?

Skrevet

Vi har en gutt på 2år fra før, er i 1pp, men har vært endel anonym her siden jeg er på BIM og... skolen heter fagerlia..

Skrevet

jeg gikk 2 året på fagerlia, musikk! Men den skolen er det flere linjer på. Vi har en sønn som er 2 år og er også i 1 pp.. har ikm 16 april,, er 3 dager over, men testet den 16 og var negativ... men.. ingen tr enda..

Skrevet

okei, han gikk idrett da, har du msn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...