Gå til innhold

April: Hei jenter, har savnet dere...

Anbefalte innlegg

Har vært uten internett ganske lenge nå. Fått helt abstinenser jeg, skjønner nå at jeg er avhengig av nettet. Jeg "internettoliker"... he he, må nok gå på AA møter snart...

Ser det er masse bursdagshilsener nedover her. Gratulerer herved alle aprilbarna med dagen. Utrolig at det har gått 1 år.

Her ble dagen feiret med familiefest, gaver og kaker. Maiken var midtpunktet og storkoste seg. Fikk eget kakestykke som hun "moste" i seg. Storfornøyd med kakerester i ansiktet, hår og på penkjolen.

Hun har også vært på 1 års kontroll.

Har blitt 79 cm lang og veide 9240 gram. Har virkelig strekt seg i været nå.

Nå må jeg lese innlegg nedover her. Har vel gått glipp av utrolig masse.

Ha en fin kveld jenter :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4804164-april-hei-jenter-har-savnet-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

her må jeg innrømme jeg er ganske sjeldent jeg også, men det er høyst ufrivillig. tida strekker bare ikke til føler jeg, med jobb og middag og husarbeid og matildetid. i dag gidder jeg ikke støvsuge selv om jeg kanskje burde og sniker meg til litt datatid. for første gang på lenge føles det som.

grattis med julbeldagen til maiken også :o)

Hei hei, hyggelig å se at du er tilbake:-) her blir det kun internett litt på kveldene i og med at jeg har begynt å jobbe. Så her svares det på en rekke innlegg hver kveld(stort sett iallefall, hvis tiden strekker til)

Oi så stor hun er blitt da.. skal på 1 års kontroll 3 mai vi, er spent på vekta og str da, for nå er hun blitt et matvrak, he he..

Ja, har lurt på hvor du har holdt hus.....

Fint at alt er bra hos dere.

Er du tilbake på permanent basis eller er dette bare et lite livstegn?

Vi var på kontroll i går, Amanda var litt kortere (78.5) og litt tyngre (10020) enn Maiken. Amanda fikk vaksine også og hadde faktisk litt feber i dag, men nå er alt bra.

Hei så lenge :-)

Annonse

Deilig å være tilbake her hos dere : )

Jeg er tilbake på "permanent basis" om en uke. Da går jeg ut i permisjon igjen. Da får jeg nok mere datatid.

Nå har vi jo vært datalause ei stund, men har også vært ganske så sliten etter jobb.

Vi sliter veldig med å få Maiken til å sove på dagtid (det har vi egentlig alltid gjort) med det resultatet at hun blir supergrinete sånn i 17.30 tiden på kvelden. Jeg er hjemme fra jobb ca 16.15, så det er ikke så gøy å nesten bare se en supersutrete jente på hverdagene.

Gubben driver med en intensiv jobbing på dagtid nå for å få henne til å sove, for det er tydelig at hun trenger det. Så vi må bare være harde. Ikke lett gitt.

Ha en super helg jenter : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...