Gå til innhold

et lite barn,setefødsel eller keisersnitt??

Anbefalte innlegg

jeg er ei dame på snart 20 år. venter mitt første barn 5.mai så jeg er da i uke 38. har et barn med - 30% i avvik å den ligger i seteleie,de har prøvd å snu den men lyktes ikke dessverre. jeg var på rønken av bekkenet mitt som viste seg å ha et mål på 38 som da er et godt mål:) men er i en vanskelig situasjon, vet ikke om jeg skal velge setefødsel eller keisersnitt? om jeg velger setefødsel, kommer jeg til å gå over terminen eller får jeg før?har time på sykehuset den første kommende fredag å da må jeg ha bestemt meg. jeg er ikke sammen med barnefaren å har heller ikke kontakt med han. kommer han til å ville ha noe med barnet å gjøre? håper på et svar med noen råd.

Fortsetter under...

Hei!

No svarer eg ut ifrå yrket mitt.Ville råd deg til keisersnitt om du skal velge sjølv.Først ungwndin,og ofte vanskelig å beregne størrelse.Hos meg vart ungen snudd,vist ikkje,hadde eg tatt keisersnitt.Pendelen seier og tydelig nei til setefødsel.Mange føder i sete,men det er iallefall mitt råd til deg.Lykke til.Det går fint.Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...