Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen med erfaringer ang bruk av en slik ding

Har hjøpt en slik, egentlig for moro skyld. Digger alt som er nytt og kanskje nyttig.

Den viser via spyttprøver om man har EL, og i dag viset den positiv EL. Men problemet er at jeg ikke får dobbeltkjekket med en strips.

Hvor sikker er den egentlig?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4804117-donna-fruktbarhetstest/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for svar!

Er i grunn enig med dere jenter, at det er et dårlig produkt. Derefor jeg spurte om hvor mye man skal stole på dette produktet. Men tenkte det var verdt å prøve det. Er tross alt billigere enn strips i lengden (hvis det hadde funket) Har egentlig lyst på Babycomp, men sambo mente at det var sløsing med pengene :(

Tror donna et et produkt som kun funker eller ikke funker. Ikke noe i mellom.

hei hei! endelig er det noen flere enn meg som har denne testen!! dette er første prøveperioden jeg bruker den. jeg opplevde og få frem mønster i mikroskopet på dag 17 og 18. jeg er veldig spent på om den virker og jeg syntes det var trist og høre at det var så mange som ikke var førnøyd... nå er jeg på dag 34 i syklusen og jeg har enda ikke fått mensen enda. jeg håper den ikke kommer siden vi har prøvd i ett halvt år og begynner og bli lei.... jeg tok testen om morgenen med en gang jeg våknet.

Hei!

Håper den virker for deg :) og at den har vist riktig ang EL. Får bare håpe at tanta holder seg unna deg, nå.

Fruktbarhetstesten ernok en super sak hvis man får til å bruke den. Er ennå litt usikker på den. Men har hatt 2 dager nå hvor jeg har fått frem krystallmønsteret i mikroskopet.

Annonse

i går testet jeg positivt!!! så min erfaring er at donna fruktbarhets test funker som bare det!!! jeg ble så bekymret da jeg leste alle disse negative innleggende tidligere, men heldigvis funket den for meg. det som er viktig og huske tror jeg er at du ikke har spist,drukket,røkt osv to timer før du tar testen. jeg tok den på morgenen med en gang jeg våknet! lykke til alle dere andre!!! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...