Gå til innhold

da har jeg blitt sendt videre til dagskirurgi :(

Anbefalte innlegg

Ja da har jeg akkurat vært hos Gynkl og hun sa at slimhinna var ganske tykk og hun så at noe var i livmora /halsen hun tror det kan være polypp eller en skillevegg i livmora :((((((((

Seriøst jenter jeg blir helt COCO i hodet av dette så nå få jeg bare vente på innkalelse !!!

om noen har erfering med dette er jeg SUUUUPER taknnemilig hvis dere kunne fortallt litt hva som skjer rundt dette !!!!!

Jeg er piss redd for at det skal være noe alvorlig men så tenker jeg at hun er jo spesialist innenfor dette så hun ville vel sagt oom det hadde vært noe hun kunne se men men .... få vel bare vente å se

klemmer fra meg

Fortsetter under...

Uff, kjære deg, dette var da ikke noe artig lesning! MEN det kan jo hende det blir lettere å bli gravid etter en operasjon, sant? Hvis du går og er bekymret for om det skal være noe galt- og det er ikke rart du er redd for det selv om det nok ikke er noe farlig- så kan du vel ringe gynekologen i henne telefontid og si at du er redd og spørre om du har grunn til det? Det er ikke alt man husker av det de sier når man er redd, så det er sikkert ikke dumt å ringe om du føler for det.

Jeg skal tenke masse på deg og sende sunne, gode vibber din veg! Og husk at kanskje er det denne oppdagelsen som gjør at du blir gravid i år?!

Stor klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...