Gå til innhold

Anbefalte innlegg

vet man sier det er mye som er vanlig når man ammer..men får vondt av henne....noe jeg kan gjøre for å hjelpe?

Eller skal jeg bare la det være...? hun er 9 uker..første 2 ukene hadde hun flere bleier om dagen så stoppet det bare opp,å no er det 1 bleie i uken ca....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4803531-5-9-dager-mellom-skittbleiene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dei seier at morsmelkernærte babyar ikkje kan bli forstoppa. Det er like vanleg med 10 skittbleier om dagen som 1 skittbleie kvar 10. dag... Guten vår bæsja ca kvar 5. dag frå han var eit par veker gamal og til han var 3-4 mnd. Kjekt å sleppe å bytte bleie etter kvar amming...

Så lenge ho ikkje har vondt, får du berre la ho styre på med sitt.

Bare nyt det du! Vi hadde en bæsjebleie i uka de første 4 månedene, og jeg skal si stellet var enkelt! Plutselig kom det en bæsjebleie om dagen fra ca. 4 måneder. Når de er så små kan de nyttiggjøre seg mer av næringen som kommer inn, og da er det mindre som skal ut. Tror ikke du skal bekymre deg hvis ikke babyen din ser ut til å ha noen problemer.

Hei hei. Datteren min skjet flere ganger for dagen og minst en gang om natten frem til hun var ti uker. Nå er hun tretten uker og skiter engang i uken.. Så lenge hun ikke er plaget gjør det vel ikke noe, men ene gangen jobbet hun fælt og fikk ikke noe ut, da stakk jeg termometer i rompa hennes og det fikk fart på sakene:D Hun har hatt veldig flytende avføring tidligere, men nå er den blitt ganske seig...

Jenta mi hadde3 - 6 bæsjebleier om dagen til hun var ca 2 mnd.

Da hadde hun 1 bleie i løpet av 7 - 14 dager!!

Jeg fullammet i 6 mnd - og helt til vi begynte med fast føde hadde hun avføring så skjelden.

Etter vi begynte med mat har hun 1 - 2 ganger pr dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...