Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skal begynne å spraye førskommende søndag. Er uforklarlig barnløs , så det er en sjanse for at jeg da kan være gravid/berfuktet når jeg begynner. Har El antalgigvis idag. Er det noen som vet om dette kan være skadelig? De sa jo ingenting om dette når vi var på samtale i Porsgrunn, og jeg kan heller ikke finne noe på det andre steder på nettet el. Sjansen er vel ikke så stor( for at jeg da er befruktet), men man vet jo aldri....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4803239-gravid-under-spraying/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg surte om dette på Riksen og de sa at det er mulig å bli gravid på spray. Det er viktig at du tar en gravid-test med én gang hvis mensen uteblir og at du stoppe med sprayen med én gang hvis den er positiv.

Lykke til!

Hei på deg, jeg starter å spraye på mandag og hører til på Volvat. Der får man beskjed om ikke å ha samleie i den perioden man har eggløsning før spraystart såfremt man har åpne eggledere. Ved normal syklus på 28 dager er dette fra dag 12 til dag 16.

Lykke til, så holder vi følge på veien....

Takk for alle svar. Tydligvis litt ulik praksis ute og går her..som sagt sa de ingen ting om dette når jeg var i Porsgrunn.

Kikket på Omnia sine sider - og der sto det at det ikke var farlig å spraye samtidig som man eventuelt var gravid. Dette skjedde vld sjelden..det er jo tross alt en grunn til at man skal begynne med IVF;-)

Har ikke det store håpet om at det skal skje, men man gjøre seg jo så mange rare tanker..

Kanskje 06 - vi ligger jo helt likt i løypa antagligvis - det blir en spennende vår:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...