Gå til innhold

April: Da har vi vært hos legen idag,og på sykehuset.

Susan*lillegutt og mini*

Anbefalte innlegg

Var hos fastlegen idag for å høre om dette med eksemen til Simen,og at vi ikke har hørt noe fra sykehuset.

Fikk beskjed om å bare dra opp dit og prat med dem selv,bedre det enn at han skulle gjøre det.

Fikk antihistamin miktur til Simen mot kløe på eksemen,og fastlegen slo heller ikke fra seg tanke på om det var sopp.

Da vi var på sykehuset pratet jeg med en hyggelig dama,og grunnen til at vi ikke har hørt noe om henviningen er fordi det kommer til å bli utredet på tirsdagen når vi skal dit på PH-målingen,så jeg spurte om det var mulig å få tatt en allergi test på han også,og det skulle ikke være noe problem,men da kan han ikke få de antihistamin miksturen,må være helt fri før medesin på slikt,også skal de teste for astma sammtidig,så på tirsdagen blir alt gjort!!! ENDELIG!!!!! =) da blir det testing for astma,eksem,allergi og får PH-målingen da,så slipper vi å dra att og frem mellom sykehuset,så får alt gjort på en gang,også kunne hun fortelle at den 25.04-06 får vi innkallingen som gjelder hjerte,så da er alt i boks,den skal vi ikke på før til sommeren,men er deilig å vite at alt snart er over=)

Så lønner seg å mase litt selv ja=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åh, så bra å høre at det er noe som går deres vei omsider! høres ut som om du er en byrde lettere ved nå å vite at alt blir testet og at det er i overskuelig fremtid. krysser fingrene for at det skal gå bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,jeg er en byrde eller 4 lettere nå ja:) også er det så bra at de skal prøve å ta alt på en dag,hvis ikke de kan det skal jeg høre om de kan ta det dagen etter (onsdagen) for må uansett tilbake til sykehuset damfor å ta ut sonden fra PH-målingen,men ser ut som at brikkene begynner å falle på plass nå,så når alt dette er over er det bare EKKO og EKG av hjerte som er igjen,men der er sikkert alt i orden=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det blir gjort noe for gutten din - det er på tide dem setter igang. Og så flink du er som er så pågående når dem bare sender deg rundt og får feil svar. Eg hadde kanskje gitt opp på ferden, bytta lege.. tja ja eg hadde blitt rådløs.

Så du er et bevis på at det lønner seg - og slike historier som dette er alltid kjekt å høre om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere får en skikelig utredning da! Det verste er å ikke vite hva som skjer!! Må si der har hatt mye å stri med!

Dere er tøff!! Keep going strong;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk=) skal nok få funnet ut av det her ja,men kan jo si en ting,at dere har hjulpet meg ganske mye,hadde det ikke vært for dere så hadde jeg sikkert gitt opp,dere har vært så snille og kommet med masse oppmuntrende ord om hva jeg skal gjøre,og det har lønt seg:) så TUSEN TAKK =) er bare så lykkelig at det er snart tirsdag,og jeg som gruet meg så fælt,gjør det enda,men nå vet jeg at nå blir jeg hvertfall tatt på alvor,og det er så godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såg du hadde prøvd å få tak i meg på msn, men eg såg på tv og strikka. Nå hopper eg i loppekassa.

Det går bra skal du se! *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...