Gå til innhold

Juni: Barnevognsmerker???


najs

Anbefalte innlegg

Heisann. Nå er vi inne i barnevognsjungelen igjen, det er noen år siden jeg kjøpte min siste. Hvilken merker er idag de anbefalte og hvilken er ikke det. Har sett litt i Sverige på merker som Teutonia og Modi, de var finest men jeg har jo aldri hørt om dem. Noen som har peil på de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Teutonia er kjempebra, kvalitetsmerke, veldig anerkjent..! Vi hadde Teutonia til førstemann og skal ha Teutonia Mistral denne gangen:-) Anbefales! Modi tror jeg er et sånn billigmerke, men kvaliteten er sikkert bra den også..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Vi kjøpte en Teutonia Mistral i Sverige (men vet de har den flere steder i Norge og; babyshop, fru lyng bl.a), og er kjempe fornøyd!

Kjøpte den etter anbefaling fra en venninne som nå har brukt sin snart ett år, og ikke kan få rost den nok. Den har mange praktiske løsninger, og er relativt nett. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei, vi er kjempefornøyd med vår teutonia (sport et eller annet..YK2? husker ikke helt), den ble kjøpt til vår datter på snart fire. (firehjuling som ser ut som en trehjuling, forhjulene er samlet). ulempen med den er at den har relativt liten bærebag, og barnet kan bare sitte forovervent (det har ikke vært noe problem for vår nysgjerrige datter). den er lett å legge sammen, tar liten plass bilen, lett, veldig god å trille og så liker jeg utseende på den. fargen er beige, ikke noe problem! vognen er ikke så god for de første månedene, men perfekt senere! (vi har en gammel kombivogn som vi sikkert også kommer til å bruke de første månedene, som til datteren vår). et annet merke som har fått meget god kritikk på tester som er gjort nå er quinny.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...