snartmammatiltre:-) Skrevet 19. april 2006 #1 Skrevet 19. april 2006 Sønnen min på 13 uker hylgråter når han legges i vogna. Var på trilletur i skogen i dag og han hylte hver gang jeg l ham ned, men blir fornøyd når jeg tar ham opp. Kan jo ikke bære ham hele tiden! Han hyler så han nesten ikke får puste. Har lurt på om det kan være ørebetennelse. Hvordan merker jeg i tilfelle det? Han skriker ikke når han ligger i sofaen, på krabbeteppet eller i senga hjemme. Er han bare bortskjemt? Jeg kan jo ikke la ham ligge og skrike sånn??! Har noen opplevd det samme??
Gjest Skrevet 19. april 2006 #2 Skrevet 19. april 2006 høres kjent ut, ja. gutten min er 4 mnd, men har i en stund skreket helt forferdelig når han kommer i vogna. kom hjem etter en sånn tur en dag, og sa til mannen min at vi bare kan selge vogna! i dag gikk det heldigvis bra, men da med ryggen litt opp.
Gjest Skrevet 19. april 2006 #3 Skrevet 19. april 2006 Gutten min var sånn... Han kunne skrike i to timer, og klarte ikke å finne roen i vogna. Om jeg satte han opp i vogna så ble han stille med la jeg han ned igjen så begynte han å skrike. Men han kunne jo ikke sitte, så ligge måtte han. Når han ble 5 mnd så klarte han plutselig å finne roen i vogna igjen, og da hadde vi omtrent ikke trillet turer pga den skrikingen. Så jeg har dessverre ingen tips... Men hva om du prøver å ta med vogna inn, eller ihvertfall baggen til vogna. La han gjerne ligge der på dagtid, om han skal leke seg litt eller skal sove. Kanskje han blir tryggere på vogna da? Jeg prøvde ikke ut dette selv uheldigvis. Jeg tenkte ikke på det da... Men det er kanskje verdt et forsøk.
Gjest Skrevet 19. april 2006 #4 Skrevet 19. april 2006 Min var sånn er n periode, er like gammel som din.. eg tok da tepper og la over vongnen, slik eg var helt sikker på at det ikke skulle trekke noen plasser, og la teppe over der man kikker inn, slik det ble mørkt og godt.. da gav det seg etter en liten stund.. gjorde det et par ganger, ikke alltid eg dekket slik det ble mørkt. No går det helt fint.. litt syting kanskje av og til =)
snartmammatiltre:-) Skrevet 20. april 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2006 Takk for svar! Flere som har gode erfaringer og tips å komme med?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2006 #6 Skrevet 20. april 2006 Puh! Trodde det bare var meg som har det sånn!!! Har forresten roet seg litt nå, men det var en periode jeg helst bare var inne/hjemme, orket ikke skriking hver gang vi var ute...
Gjest Skrevet 21. april 2006 #7 Skrevet 21. april 2006 Datteren til samboeren var slik da hun var liten, hun sovnet bare når de holdt henne - bare hyl og skrik hver gang de la henne ned. De fant ut etter hvert at det var noe med ørene hennes som gjorde at det ble vondt hver gang hun lå. Det er jo ikke sikkert at det er det med gutten din, men hvis det ikke gir seg kan det jo være lurt å få sjekket ørene. Event høre med helsesøster. Lykke til )
sept. Skrevet 21. april 2006 #8 Skrevet 21. april 2006 jenta mi har vært sånn litt i perioder, og det har vært når hun har hatt vondt i magen tror jeg...så det kan jo hende at det er noe sånt med sønnen din også... lykke til- håper det går over snart, vet hvor slitsomt det kan være:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå