Gå til innhold

Uff, det er vel kanskje på tide med nattavvenning da eller.....? 8,5 mnd gammel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gruet veldig for dette, for synes det er kos når de små hendene ligger og koser mammaen sin om natten. MEEEEEN det er vel kanskje på tide med en hel natt søvn for min del også. Inatt var det spising klokken 0030 - 0230 - 0530 og så igjen klokken 0730. Er så i tvil om hvordan vi skal gjøre dette? Er vi skrekkelig sent ute, ser det er mange som gjør dette rundt 6 mnd? MÅ vi ta det nå eller kan vi vente litt til? Hvilken måte anbefaler dere? Mange spørsmål dette her, men håper noen kan hjelpe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette her jeg svart på ett tidligere innlegg, Hun er 7 mnd og det gikk mye bedre enn forventet:

Så slik gikk det hos oss: 1 kveld, bestemte meg når jeg ga henne 2130 (legges kl 20)at neste gang skulle jeg starte avvenning.Kl 1 våknet hun og gråt, jeg gikk inn og tok henne opp, trøstet henne, vugget frem og tilbake på gulvet, mens hun prøvde å komme seg ned til puppen. Jeg tilbød vann, men hun ville ikke ha.fortsatte å trøste mens jeg holdt henne. Men det var ikke skikkelig skriking, kun sutring, når hun hadde roet seg godt, la jeg henne i senga og hun sovnet etter totalt 40 min...så våknet hun 4.30, gjorde det samme igjen, men denne gangen drakk hun litt vann. Og sovnet 50 min.. Våknet så kl 0730 og fikk pupp(står vanligvis opp i 6 tiden)..

Andre natten sov hun rundt... Tredje nattenvåknet hun 1 gang, hvor jeg tok henne opp og trøstet henne i 5 min, så sov hun. 4 natten, våknet hun 2215, og da hadde jeg ikke hjerte til å la være å gi pupp for hun hadde nektet å spise kveldsgrøten.. sovnet da 2230 og våknet 0415,, ganske skrikete etter puppen, men roet seg etter 15 min, og lå å pudret en 1/2 time før hun sovnet..Våknet så kl 0615 av vekkerkokka vår..så nå er jeg spendt på hvordan resten går...5 natt- sov rundt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...