Gå til innhold

Her kommer jeg *snubler inn* =D

Anbefalte innlegg

Da var det på tide å flytte over til 3. trimester. Helt utrolig at jeg allerede er i 7. måned, da gitt! Synes tiden går fort jeg =D Bare 12 uker igjen til termin - wow! Har begynt å grue meg litt til fødselen, men prøver å ikke tenke for mye på det.

Ellers klarte jeg å falle ned trappa i går - ikke særlig lurt nei, men er jo så klumsete for tiden *sukk*. Landet heldigvis på ryggen, og bortsett fra litt sår rygg og en stiv skulder, gikk det utrolig bra. Fikk egentlig mest panikk for at det skulle sette igang noe rier, men det gjorde det heldigvis ikke. Glad for at jeg skal til jm på fredag, så kan hun også undersøke at alt har gått bra.

Gleder meg til å bli 'kjent' med dere her inne og ønsker alle en fin dag!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4802092-her-kommer-jeg-snubler-inn-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei kine76

Takk for hilsen! Da er du en uke lengre på vei enn meg =) Hvordan er formen da? Jeg har det veldig bra egentlig jeg, men innimellom føler jeg meg litt svimmel og uttafor (lavt blodtrykk kanskje...?!)

Lykke til i ukene som kommer!

gratulerer masse, og velkommen hit til oss=0) tiden går kjempefort nå:o) syns ikke det er lenge siden jeg kom inn hit heller..*smiler* . nesten litt skummelt... hihi..:o)

hørtes foresten ikke godt ut det med ryggen din, men bra alt gikk bra=0)

Hei jenter og takk for hilsener!

Ja jeg tror tiden kommer til å gå kjempefort - er jo bare 40 dager igjen til jeg er høygravid også, hehe.

Var forresten hos jm i dag og fikk beskjed om å ta det helt med ro i helga for å komme meg over fallet (har følt meg litt dårlig i dag faktisk). Og så skal jeg tilbake på kontroll om 2 uker for en ekstra sjekk. Det er beroligende =)

Kine76: huff hørtes ikke noe gøy ut med premature rier - håper det går bra med deg!!!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...