¤mamma¤ Skrevet 19. april 2006 #1 Skrevet 19. april 2006 ...jeg er ikke gravid... Dere spådde meg i min forrige periode. Jeg har akkurat hatt EL nå i helgen...og håper jo klart på at all prøvingen ble til noe... Åhhh, kjære dere; klarer dere å tyde noe ut av meg??? KIMBY, du spådde meg som kanskje gravid, men ellers at jeg ville bli gravid i Mai. Please, please se meg igjen. Ble så utrolig takknemlig!!! Klem
¤mamma¤ Skrevet 22. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2006 ...utålmodige meg;)....er sååååå nysgjerrig..
¤mamma¤ Skrevet 23. april 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2006 ...da dytter jeg igjen, jeg...vil så gjerne vite om dere ser meg like fruktbar som i forrige måned;) Ser jo at dere spår helt utrolig bra her inne- så jeg håper fortsatt på et veldig etterlengtet svar;)
*under-vidunder* Skrevet 25. april 2006 #7 Skrevet 25. april 2006 Hei...det er så merkelig for jeg føler så sterkt en graviditet på deg ganske snart !! Føler den vil sitte på plass innen våren/sommer , vær tolmodig og ikke stress
¤mamma¤ Skrevet 26. april 2006 Forfatter #8 Skrevet 26. april 2006 SUSANN DU HADDE RETT!!!!! TEstet meg nettopp!!! Er gravid, men ingen aning om hvor langt jeg er på vei!!!!! DEt var da helt utroig!!!
*under-vidunder* Skrevet 26. april 2006 #9 Skrevet 26. april 2006 Det var godt å høre! For når jeg leste deg i går var det så enormt sterke gravid energier på deg. Lykke lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå